شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

اكتب انطباعك عن اليوم الثانى فى فريق بداية 6 سبتمبر 2009

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Freedom

Freedom

اكتب انطباعك عن اليوم الثانى فى فريق بداية  6 سبتمبر 2009 - صفحة 2 Empty
06092009
مُساهمةاكتب انطباعك عن اليوم الثانى فى فريق بداية 6 سبتمبر 2009

السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
بعد السلامات و التحية المعطرة بالورد و الفل و الياسمين

هقول 1 نلف لليمين
و 2 نلف لليمين و
3 نلف للشمين برده
geek geek

هو التنمية البشرية كلها تدريبات و اكتر من كده كمان
و مش عارف اكيد فى لسه حاجات اكتر هنشوفها بس يمكن الواحد مش مجمع دلوقتى بس هنتواصل بعد الفاصل
اللى هو الافطار

و صوما مقبولا و افطار شهيا
lol!
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

اكتب انطباعك عن اليوم الثانى فى فريق بداية 6 سبتمبر 2009 :: تعاليق

رد: اكتب انطباعك عن اليوم الثانى فى فريق بداية 6 سبتمبر 2009
مُساهمة الأحد سبتمبر 06, 2009 6:02 pm من طرف محمد خالد
here with u mohamed khaled from (alhayat 7elwa bas nfhmha) family
then firlst of all i say tht 2day was much better thn yesterday
kan sooo fun,gad,hzar,l3b bas T2EEEEEEEEEL
w 27b a7y mr makroom 3la qodreto 3la ta3'eer nbrt soto w entba3 wesho fe sanya 3la 7asab el mawqf Evil or Very Mad No Surprised Very Happy
w mrs rasha enha bet2dr twasal el m3loma f 22l wa2t b2shl tareqa What a Face Embarassed
w dr el tayeb lzeez gdan bs bra lkn w2t el gd gd we el hzar hzar byfkrny b babaya
w bsraa7a ana 3omry ma 25dt 3la nas bel sor3a d w 7bthom keda w 2keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed HZ3L 2wy lma el n5ls el 10 ayam Crying or Very sad Sad
hb2a nfsee man5lsh 5ales f3lan da kan men 27la 2yam f 7yaty ra3'm eny el znbt
W FDOOOOLY KTR 3LA M3RFA A EL MONSHAR affraid
بسم الله الرحمن الرحيم

من محمد الكبير إلى محمد الصغير:
----------------------------------

أرسل ليك تحياتي لناس غيرت و بتغير في حياتي و أحب أقول بدون كلام معسول إني بجد حسيت إني مسؤل و ده نتيحة للمفعول اللي أخدته بعد ما كنت معلول وبجد عايز أقولك إني في شغلك كنت أنت مهلك و للحياة مش بديك مهلك و إني من زمان كان لازم أفوقلك .

المرسل

محمد الكبير
mahmoud salah
مُساهمة الأحد سبتمبر 06, 2009 6:53 pm من طرف mahmoud salah
Smile انهاردة حسيت ان مر بسرعة ومعنى كدة ان احنا كنا منسجمين ومستمتعين جداً باللى بيتقال

استمتعت بالنوم بالإيحاء انهاردة وعملى ريفرش ممتع

عجبتنى لعبة تحمل المسئولية استفدت منها كتير جداً واستنتجت منها قيم كتير زى ان انت مش مسئول عن نفسك بس انت مسئول عن الأخرين كمان وغلطك هيأثر على نتيجة الكل ، وان الواحد لازم يفكر قبل ما يعمل أى حاجة حتى لو هيتحرك ببطئ ، التركيز والاستمرار حتى نهاية المهمة بنجاح

طبعاً الكلام الحماسى اللى بناخدة من دكتور محمد الطيب والقصص الجميلة للأبنودى كان جامد جداً

وطبعاً الحضور المميز والرائع ل أ/ رشا الشهيد وكلامها عن الوقت رغم انه مش أول مره اسمعو منها بس كل مرة بتشرحو بشكل احلى

بس انا يا جماعة استمتعت وانا بجاوب الأسئلة بتاعت قيم نفسك اللى كانت فى الواجب والصراحة كان واجب ممتع

واحب فى اخر كلامى اشكر د مكرو ود/ الطيب واستاذه رشا على مجهودهم الرائع والمفيد اللى احنا استمتعنا بيه واللى بجد شايفينه وحسينه

وطبعاً اشكر اسرتى بابا كريم وماما نهى واختى نوره ومنال وميادة وشرين على التعاون الجامد اللى كان بنا انهاردة وتحسنا المستمر

واشكر كل فريق بداية لأيجابيتهم وتحسنهم المستمر فى عيون انفسهم وعيون الأخرين من حواليهم
بسم الله الرحمن الرحيم

من محمد الصغنتت لمحمد الكبير :
---------------------------------

وثلتني تحياتك وكمان أنا جيت بسبب الناس اللي غييت حياتك و كمان خليتك تفتكي ذكيياتك و أسكي دكتي الطيب و مث يسا و مثتي مكيوم على كل اللي عملوه معانا طول اليوم و كان يوم مليان باليسوم إللي بيها أنا كنت مفيوم و كنت يايح لمثيي محتوم بعد ما أنت كنت أحيانا بتديني ثموم و كمان مس لازم أنثى السخث الأثمى الي ثوفته 3 ميات و خيجني من أزمة و هو الباسمهندث أحمد زهيان إللي عميه ما كان بطيان و علشان كده عمي ما ثكته هتكون أطيان I love you و عايز أقول لبنتي يضوى و هي إحدى البتول و أديتني أكبي كمية من المفعول سكيا ليكي يا بنت المثؤل و أوقولك كمان على أثية كنان و هي بكية أحلى من زمان و اللي بيستفلوا كأنهم بيعزفوا على الكمان أحلى الألحان و لسه كمان و كمان flower

الميثل

محمد الصغنتت
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أول حاجه أحب أهنى نفسى أكتر من امبارح لأنى أكتشفت مدى القيمه اللى منحتهالى وبوعدها انى أهنيها لأن ده من أبسط حقوقها
عليه .. أنا النهارده كنت مبسوطه أكتر من امبارح بكتييييييييييييير وواثقه ان كل يوم هيكون أحلى من اليوم اللى قبله لأنى شوفت فى
فى عيون مدربيننا اللى أنا بعتبرهم أصدقائنا أد ايه نفسهم يصنعوا من كل واحد فينا انسان جديد يفيد نفسه ويفيد مجتمعه وعجبنى
أوى لما د/محمد الطيب خلانا ننط فى بداية اليوم كنت حاسه انى فرحانه أوى وحاسه انى نجحت مع انى محققتش هدف كبير وقتها
كنت عيزاه بالرغم انى لما بنجح فى تحقيق هدف مبعبرش عن فرحتى بالشكل ده أنا كنت حاسه انى أعلى واحده بتنط من كتر
الفرحه وعجبنى لما د/ محمد الطيب عاقبنا لما اتحركنا قبل ما يخلص كلامه لأن فى كتير منا مش حاسين بأهمية الموضوع وفى
كتير جربوه .مثلا لما بندخل الامتحان أول لما بنشوف السؤال بنفرح أوى لاننا زكرناه وبنبدأ نجاوب من غير ما نكمل بقيته ولما
بنخرج بنكتشف ان فى جزء نسيناه وبنخسر حتى ولو كانت ربع درجه أوقات بتكون السبب فى تغيير مصير ومستقبل الواحد
وبتنقله من مكان لمكان تانى خالص وده بسبب تسرعنا وحسيت ان الفريق انسجم النهارده اكتر من امبارح وبشكر ميس رشا
لأنها وصلتلنا المعلومه بسهوله وعن طريق أنفسنا وعجبنى ان احنا اللى قولنا مشاكلنا وقولنا حلها وفرحت بمشاركتنا وتبادل الاراء
بيننا وعجبنى طبعا التنويم بالايحاء لأنى حسيت ان الحياه حلوه ولازم نحلم وذهبت بخيالى لجزيره فى وسط المياه وغرست البذره
وكبرت الشجره لغاية لما شوفت من فوقها العالم وبشكر مستر مكروم لأنه خلانى أحس بأحساس جميل جدا وعجبتنى اوى أخر لعبه
اللى أستفدنا منها حاجات كتير وأكلم عنها الفريق واللى من ضمنهم أسرتى أسرة الأمل اللى بطلب منها انها تشارك بشكل اكبر من
كده وبشكرهم كلهم وبزيد على كلامهم انى حسيت بطعم وحلاوة النجاح وأدايه كان احساس فوق الوصف وفعلا يستاهل انى أعمل
المستحيل علشان أحقق هدفى وأوصل اليه ولازم أتعب ويمكن أفشل بس هتعلم وأحاول تانى لأن طعم النجاح يساهل ومش هوصل
من غير ما أتعب وبشكر مستر مكروم على الاحساس اللى وصلهولى وعجبتنى رسالة الابنودى اللى كل يوم بتلمس شيئ جميل
جوايا مختلف عن اليوم اللى قبله وفرحت بالفريق لما قلقوا على نهى وكانوا خايفين عليها حسيت وقتها ان احنا كلنا شخص واحد
وروح واحده يارب نفضل كده علطول مع بعض وبشكر كل اللى شاركونى أحلى لحظات حياتى وبالرغم انى كنت تعبانه لكن محستش بالتعب وحسيت ان الوقت جرى بسرعه ومحستش بيه
salamo 3laykon:
ana bgd msh 3arfa ashkor el modareben ezay 3la maghodhom ma3ana w kaman enohom 3ayzen y3'ayarona fe3lan w ysa3dona, ana 7asa n el fare2 kolo sha5s wa7ed bs w a7la 7aga 3agbany ro7 el fare2 , bgd ana 3omry makont far7ana kda ana ba3esh as3ad ayam 7ayaty mn sa3et mabada2t el tadreb da w mosta3eda a3mel ayyyyy 7aga 3ashan at3'ayar w ab2a ensana nag7a f 7ayaty w a7a2a2 hadafy f el 7ayah, ana bad3elko mn kol 2alby rabena yekremko 3la kol 7aga bte3meloho w lesa hate3meloha ma3ana isa, w motalahefa gedn eny a3raf 2eh elly haye7sal f ba2y el ayam w kol yom bab2a 3ayza anam 3ashan as7a bsor3a w ashof hane3mel 2eh f el yom da , ana fe3lan bada2t at3'ayar f 7agat w kaman bansa7 elly 7awalaya w isa rabena y2adarny w akon 3and 7osn zanoko 3ashan ana laaaazem at3'ayar w lazem anga7 mahma kanet el zrof w mahma kanet el ta7adyat w msh hasma7 le ay 7d eno y3ataly mosta2baly, ana mahma 2olt 3omry maha2dar awsef el e7sas elly gwaya la2eny fe3lan ma7asetosh 2abl kda 5ales,w 3la fekra ana 2omnyet 7ayaty isa eny akon modarebet t(hr) w da hadafy w isa ha3mel kol elly a2dar 3aleh 3ashan a7a2a2o w akon nag7a w mofeda le nafsy w lel mogtama3 elly ana 3aysha feh, 3amala afakar haye7sal 2eh bokra bs mota2akeda eno hayeb2a a7la mn elly fat w eny mahma t5ayalt hatkon el 7a2e2a a7la bkteeeeer , w shokran leko l elly byet3abo ma3ana, w kol sana w ento tayeben :Smile
eslamo 3laekom wara7matho wa barakatoh. 2na nouran we 2na mabsota gedan 2enharda kan yome momte3 gedan 2estafedt gedan men klam mrs rasha we mr eltayeb we 3agabny gedan we 2estafadt gedan mwen klam mr makrom.kan lia ra3ey fe maodo3 el 2man fe masr.masr feha2man bas mafesh 2e7tram llmoaten el masry fe masr 2w 2ey dawla tanya 3arabeah 2w 3'erha.we shokran gwdan llahbab 2ely 3amlo 2lmontada we samemo we shokran ll modrben ely 2edona wa2tohom el 3'ly Very Happy Very Happy Very Happy
مُساهمة الأحد سبتمبر 06, 2009 9:29 pm من طرف Hadeer Hesham
Alsalamo3alikom
ana bagad enharda kont mostamte3a awiiiiiiiiiiiiiiii we kont 7asa enena ne3raf ba3d men
zmaaaaaaaaan elmodmodarebin we a3da2 el fari2 begad kont 7asa enena sha5s wa7ed kont merta7a awi we makontesh motawater.
estfadt we etbsat awi enharda akter men embare7 we 7asa en kol youm haykon agmal men ely ablo
bgad thanks to all of you

اكتب انطباعك عن اليوم الثانى فى فريق بداية 6 سبتمبر 2009

صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

مواضيع مماثلة

-
» اليوم الثالث فريق بداية 7 سبتمبر 2009
» اليوم الثانى عشر من ايام تدريب بدايه(2)4/11/2009
» اليوم السابع لفريق بداية حياة( 2 ) 30/10/2009
» تعليقات اليوم الخامس 2009/9/9
» اليوم الخامس عشر والاخير من فريق بدايه حياه 7/11/2009