شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

اليوم السابع لفريق بداية حياة( 2 ) 30/10/2009

كاتب الموضوعرسالة
Mona Mohamad Salama

اليوم السابع لفريق بداية حياة( 2 )  30/10/2009 Empty
30102009
مُساهمةاليوم السابع لفريق بداية حياة( 2 ) 30/10/2009

منى محمد سلامه رقم 40 اسره العزيمه

سلامى وتحياتى للجميع اعضا الفريق والضيوف ايضا ................... مع ان كل يوم عندنا كان يوم قوى ورائع الا ان اليوم يوم فعلا مختلف المكان و الضيوف واننا بدانا الصبح بدرى وكمان جيم شريك الحياه كل الموجودين كانو متواصلين جدا فعلا احنا اسرة واحدة ............... تحياتى الى من جعلنا فعلا هذه الاسرة د / محمد الطيب و مستر محمد مكروم .............. طبعا انا سامعه الارض بتترج من قوة التحيه
بس لسا اليوم مكمل معانا عندنا بريك كبير شويه ونتجمع تانى .........................
بعد اليوم مايخلص نرجع علشان نكمل سلام مؤقت
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

اليوم السابع لفريق بداية حياة( 2 ) 30/10/2009 :: تعاليق

رد: اليوم السابع لفريق بداية حياة( 2 ) 30/10/2009
مُساهمة الجمعة أكتوبر 30, 2009 3:12 pm من طرف ahmed eliraky
btw ana msh ha2dar a22ol 7agaa 7aslet 2day 3'er 2n 2day was one of ma bst dayzzz everr w bgd knt 7asess 2nee a3eed m3aaa 3elteee w el a7la wel a7laa lma ana w noha w norhan w abo3obydaa 2T3NAAA m.eleraky. w m.sabry w ranaaa w 3abdulaah fel volly baal bgd kan youm thnxx alll
مُساهمة الجمعة أكتوبر 30, 2009 3:56 pm من طرف wesa
اليوم السابع لفريق بداية حياة( 2 )  30/10/2009 Icon_farao wessam lotfy
66
osrat el 3azyma

haaaaaaaaaaaaaaaaay ya 2ahly wa7ashtony moftaqadako ana al na7arda gasmy we 3a2ly we 2alby waga3ony awy we bagad arta7t lama la2yt o5ty baga mafysh kalamawsaf aly 7asato 3ashan fo2 al wasf ana ba2at a7ab fafst 2awy we 7asa any 2awaya ba7abaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ya dina safa2 2awy tab3an yagama3a dina man lagnat al shabab ana bagad ba7abahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawyyyy
israa ahmed
مُساهمة الجمعة أكتوبر 30, 2009 4:05 pm من طرف israa ahmed
هاى عليكم كلكوا ازيكوا ياجماعه عاملين ايه ؟؟؟؟

بجد النهارده كان يوم تحفه جداااااااااااااااا وكلنا استمتعنا اوى بالجيم بتاع شريك الحياه وبجد علمنا اننا لما نلاقى
شريك حياتنا مش نبعد عنه ابدا مهما حصل والفضل فى ده يرجع لدكتور محمد الطيب ودكتور مكروم وبجد تحيه كبيرة جداااااااااااااااا ليهم على مجهودهم الرائع عشان يعلمونا ويفهمونا الحياه وكمان يمتعونا بالجيم الرائع ده بجد الف شكر ليكوا وانتوا ليكوا الفضل الكبير فى تغيرنا للاحسن دائما واخيرا بشكر كل اصحابنا اللى فى الكورس انهم متواصلين مع بعضهم وكمان الضيوف اللى فعلا شرفونا النهارده كتييييييييييييييير............... lol! lol! lol! lol!
مُساهمة الجمعة أكتوبر 30, 2009 4:44 pm من طرف momen_tawfeek
السلام عليكم

مؤمن توفيق 34 الاب الروحى لاسره العزيمه

النهارده يا جماعه يوم رهييييييييييييييب جدا فعلا انا مش قادر اوصف احساسى وانا ثقتى كلها في محمد طارق واد ايه هو يستحق الثقه دى وانا كنت بحضنه جدا عشان احميه من اى ضربه تجيله كنت حاسس انه حته منى بحميها

بجد احساس كبييييييييييييير اوى وانا حتى بدور عليه كان هو بمد ايده وراه وانا امشى واحس انه موجود هنا وامسك ايده في اسرع وقت

محمد طارق ده بجد شريك حياتى يستحق انى اموت واضحى بنفسى عشانه

شكرا جدا لدكتور محمد الطيب ومستر مكروم اللى دفعنى 35 جنيه النهارده Very Happy:D:D:D:D:D:D:D:D

غير بقى عيد الميلاد والديش بارتى كااااااااااااااان تحفه تحفه تحفه

وكل الناس كانت فرحانه ومبسوطه

كل سنه وانتم طيبين ومبسوطين

ويارب الكورس ده مش يخلص ههههههههههههههههه
مُساهمة السبت أكتوبر 31, 2009 3:21 am من طرف sara mohammed
هااااااااااااااااى يا احلى فريق (بعد فرقنا طبعا) وحشتونى كلكوا
انا اتعلقت بيكوا اوى و كان نفسى اكون معاكوا Crying or Very sad
ان شاء الله احاول اعوضها فى يوم تانى
سلااااااااااااام
مُساهمة السبت أكتوبر 31, 2009 3:25 am من طرف yosra sameh
bgd el yom da mn agmal elayam ele 2detha f 7yate ana far7ana aweeee w fa5ora gdn ene f el course da el yom da 3omre mahnsah bgd ana 3omre makont at5ayal abdan ene amshe f el share3 7afya kda 2odam elnas kolaha bs el7l en makansh feh nas kteer bs w ana mashya makontsh 7asa en feh 7ad bybos 3lena k2ne kont mashya lwa7de bs ymken 3shan ana kont mrakeza m3 shrek 7yate aktar l2naha makntsh shayfa w ana ele badelaha w asa3edha bgd et3alemt ezay a5af 3la shrek7yate w atmasek beh mahma kanet el zerof w masma7sh l7d abdan eno yb3do 3nee mahma 7sal ana b3d ml2et shrek 7yate ele hya do7a el aslya msh ele mr makroum e5tarhale w kano bya5doha mne ana kont bgd za3lana awe w 3naya dama3et bs el7l kont maskaha bkol qwete ah adaya et3waret mn 7ad mn el mosa3den bs ana far7ana ene mafra6esh feha w en m7adesh 2der ya5odha mne w bgd merciiiiiiiiii leko koloko kan yom bgd to7faaaaaa awiiiiii w ento a7la as7ab f el donia
مُساهمة السبت أكتوبر 31, 2009 4:13 am من طرف eman.nasr
EMAN NASR NO 46 Hellooooz dr al tayeb mr makroum & my team w al dyoof kman yalla msh moshkila bgd kan youm fo2 al wasf w kan to7fa ana etbasat awy w l3bet shrek al 7yah f3lan momt3a w mofeda awy w et3lmt eny lazm a7'af 3alih awy zy m ba7'af 3ala nafsy wmsm7sh lel zrof enaha tb3dna wala l 7ad eno ydaya3o mny mahma 7asal bgd thanx so much DRS w asasy al dish party w al birthday dol b2a kano 7aga tanya ana kont b2ol l eman ana 7asa eny a3da f betna bgd kont tab3ya awy w kont 7asako koloko a7'waty awy bgd merci merci merci w HAPPY BIRTHDAY lel et3amalhom 3ed meladhopm embar7 CU byebye cheers cheers
مُساهمة السبت أكتوبر 31, 2009 4:26 am من طرف kholoud el wetery
ana 3ayza a2oloko ene ana rege3t et2alabt embar7 nemt bas ma3a kol el ta3ab dah nemt bezabt 4 sa3at we egad ana kont mabsota awy we far7ana gedan awel mara afra7 men zaman awy begad thanks all ana 7aset enena arabna kolena men ba3d aktar we 7asena beba3d aktar mesh 3arfa a2oloko eeh merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii d.el tayb we mr. makroom ana mesh la2ya kalam a2olo ye3abar 3ala ele ana 7asah begad am very happy
مُساهمة السبت أكتوبر 31, 2009 4:42 am من طرف Mona Mohamad Salama
منى محمد سلامه رقم 40 اسرة العزيمه

سلامى للفريق اليوم كان قوى جدا ............... طبعا مكنتش اتخيل انى امشى فى النادى او اى مكان عام حافيه بس امبارح مفكرتش فى ده خالص ولا فرق معايا مهمنيش مين شايفنى ولا رايه ايه انا مكننتش مركزه الا فى شريك حياتى وبس .............. لما كنت بدور عليه ولقيته لقيت حد بيشدنا اول مره كنت فاكره ان الجيم انى الاقيه تانى لنى رفضت اسيبه لما لقيته تانى كان احساس قوى لما لقيته ومهما حاولو مقدروش ياخدوه منى ................. تحياتى للى بيورونا نفسنا واللى جوانا واحنا مش عارفينه شكراأأأأأأأأأأأأأأأأأأ الف شكرااااااااااااا
مُساهمة السبت أكتوبر 31, 2009 5:30 am من طرف fatma abdelstar
السلام عليكم انا بقى بجد مبسوطه جدا جدا علشان دخلت المنتدى النهرده وكنت مع فريق بدايه الحياه بالنسبه لليوم السابع ده كان مفجاة يوم جميل جدا فى البدايته عن شريك الحياه واد ايه فعلا محتاجين لحد يفهمنا ويخاف علينا ويحمينا من اى كل اللى نواجهه وفىgameشريك الحياه بجد كنت مع داليا حاولت اد مقدر انى احميها بس برضو خدت نصيبها بس بدايه ان شاااء الله هعمل اى حاجه علشان احمى اللى بحبهم واحافظ عليهم ولما طلب مناا نبحث عن الشريك واحنا مش شايفين اصلا كان عندى دافع قولى الاقيها بجد من جوايا ولاقيتها وهى كماان اكتر من مرة ونبعد ونتلاقى تانى كنت ماسكه ايديها ومش عاوزة اسيبها بجد كانها شريكه حياه فعلا وهى كده فعلا
مُساهمة السبت أكتوبر 31, 2009 6:34 am من طرف Mohamed Tawfiek
السلام عليكم ...

معكم محمد توفيق من اسره التحدي ...

اليوم السابع كان جمييييل اوي ... رغم اني مزاجي اتعكر شويا عشان اتاخرت ...و دقيقه واحده ....

لعبه شريك الحياه كانت .... جميله جدا ... انا اتبسطت جدا لما لاقيت شريك حياتي في 5 ثوان ...و بعدين دكتور الطيب فرقنا عن بعض و لاقينا بعض في زمن اقل من 5 ثوان برضه ... و بعدين .... لما كان هوا بيعمل دور الاعمي و انا دور الاخرس .... و بحاول ابعده عن ايد دكتور محمد الطيب و مستر مكروم .... و اغلب الاحيان معرفتش ... بس حاولت ...

و بعدين الحفله ... كانت جميله ... المشكله بس .. هي ان مكانش في العاب :Very Happy:D:D:D
يمكن عشان كان عددنا كبير ....Smile

بصراحه يا جماعه ... جزاكم الله خيرا و ربنا يوفقكو ...
مُساهمة السبت أكتوبر 31, 2009 6:40 am من طرف mohamed hassan
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة

اخوكم محمد حسن اسرة الحلم رقم 48

انا مبسوط جدا جدا امبارح كان يوم اسرى ( عائلى ) كان معايا زوجتى وبنتى وبنت اخى كنا عايشن احلى احساس احساس الجو العائلى احساس انك قاعد وسط اهلك وهما فريق بدايه اللى هما بجد اهلى وناسى
وكمان مبسوط جدا لان زوجتى شافت اللى انا كنت بقولهولها عليه على الطبيعة وهيا كانت منبهره بده اقوى وكانت مبسوطه جدا بيه مبسوط ان احنا كنا خارجين فى رحلة بس الرحلة دى مختلفة عن اى رحلة طلعناها الرحلة دى رحلة كلها مفيده قاعد مع مجموعة كلها نفسها تتغير كلها بتحلم ببكره يكون احلى مفيش حاجة اسمها مستحيل وكمان لعبة شريك الحياه لعبة بجد غيرت لينا مفاهيم كتيره فى حياتنا ممكن يكون ليك اكتر من شريك حياه صاحبك اخوك اى حد او انك تكون شريك لاى حد تانى وتقدر تحس بيه وتساعده وتحبه انا مش هتكلم كتير تانى لان ام مريم عايزه هيا كمن تشارك وترد وتعبر عن الى شافته امبارح بنفسها
مُساهمة السبت أكتوبر 31, 2009 6:43 am من طرف Mohamed Tawfiek
اااه يا جماعه .... انا محمد توفيق تاني ....

امبارح الدكتور كنت بقول للدكتور الطيب ... انا كنت عايز اشوف حضرتك و مستر مكروم في قفزه الثقه ...

فالدكتور ضحك و قالي مره عايز تلاعبني رست و مره عايزني اقفز قفزه الثقه ... انت حاططني في دماغك ليه يابني ...

و المفاجاه ليا ... اني جاوبت بمنتهي التلقائيه ... بحبك يا دكتور ....

انااااا و ان كنت انااااا .... بقول لدكتور الطيب بحبك يا دكتور ... و من قلبي .... زمان ... لو كان جرار زراعي مشي عليا ... مش حطلع الكلمه دي ابدا ....

خلاص يا جماعه قلعت الماسك ....SmileSmileSmile
مُساهمة السبت أكتوبر 31, 2009 7:28 am من طرف mohamed hassan
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم؟ عاملين ايه النهاردة؟
يارب تكونوا احسن. وده اللى انا متاكدة منه، علشان ده المتوقع من اى حد يشارك فى فريق بداية.
دهى اللى انا حسيت بيه فعلا فى زيارتى ليهم وحضورى dish party امبارح.
اللى عايزة اقوله انى استفدت جدا وعرفت حاجات كتيرة اول مرة اسمعها . وحسيت باحاسيس جميلة جدا وخصوصا لما شاركت فى لعبة (شريك الحياة)
عرفت ان شريك الحياة ده ممكن يكون جنبك بس مش بتحس بقيمته الا لما تفقده .عشان كده لازم تحافظ عليه بكل طاقاتك وبكل ما فى وسعك. وانه نعمه كبيرة جدا لازم تشكر ربنا عليها
عايزة اقولكم كمان انى استفدت جدا من الناحية الشخصية انى كنت انطوائيه جدا وماكنتش باكلم حد مش عارفاهزلكن لما شفت الفريق بيتعلمل مع بعض ازاىولمست فيهم روح الفريق ومحبتهم لبعض ، اندمجت معاهم بكل مشاعرى . وابتديت اتكلم مع اى حد بكل ثقة. اتعرفت على منال وايمان واسراء واتتكلمت معاهم وحسيت انى اعرفهم من زمااااااان. وللاسف اتعرفت على مدام حنان بس كنا ماشيين فما لحقتش اقعد معاها. مش هاطول عليكم.
فى النهاية انا بشكر ربنا انه وفقنى للحضور معاكم وبشكر زوجى انه اتاح لى الفرصة دى
وشكرا لفريق بداية.
شكر الله لكم وجزاكم خيرا وجعله فى ميزان حسناتكم.
اختكم ام مريم محمد حسن

اليوم السابع لفريق بداية حياة( 2 ) 30/10/2009

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» فريق بداية .. بداية حياة
» ألف مبروك للدفعة الثانية من فريق بداية حياة
» اليوم السابع 12-9-2009
» ثالث يوم من ايام التدريب لفريق بدايه(2)26/10/2009
» اليوم الثالث فريق بداية 7 سبتمبر 2009