شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

اليوم الثانى عشر من ايام تدريب بدايه(2)4/11/2009

كاتب الموضوعرسالة
israa ahmed

israa ahmed

اليوم الثانى عشر من ايام تدريب بدايه(2)4/11/2009 Empty
04112009
مُساهمةاليوم الثانى عشر من ايام تدريب بدايه(2)4/11/2009

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

عاملين ايه يافريق بدايه يارب تكونوا كلكوا بخير ان شاء الله .....
النهارده كان يوم جميل جدا وبشكر منال على موضوعها واستاذ احمد فارس ومستر مكروم طبعا
وشكر جامد لدكتور محمد الطيب على العادات السبع للاشخاص الاكثر فاعليه بجد تحفه هو والمبيعات
وبجد انا مش مصدقه ان خلاص الكورس بيخلص ومش هشوف الناس الجامده دى تانى زى كل يوم
بجد هتوحشونا كلنا وكلكوا هتوحشونى جداااااااااااااااااااااااا Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
واتمنى ليكوا حياه سعيدة دائما وان شاء نتواصل مع بعض دائما وان شاء الله تنجحوا وتحققوا اهدافكوا كلها
تصبحوا على خير ...........زز cheers cheers cheers cheers cheers cheers
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

اليوم الثانى عشر من ايام تدريب بدايه(2)4/11/2009 :: تعاليق

رد: اليوم الثانى عشر من ايام تدريب بدايه(2)4/11/2009
مُساهمة الأربعاء نوفمبر 04, 2009 2:49 pm من طرف Mohamed Tawfiek
alsalam alekom

m. tawfiek osret el t7ady .... no. 55

elyom kan gamed 2wy

25eeeeeeeran bda2na fel 7 habits ....

wl bashkor mr makrom w mr 27med fares w dr. el tayeb 3la maghodhm w gazakom allah kol 5er ...

2na 2stafadat .... w kolna 2stafadna ....

3ayez 2a2ol 2n f3lan 7atw7shony ....

thanx ...
مُساهمة الأربعاء نوفمبر 04, 2009 3:20 pm من طرف momen_tawfeek
haaaaaaaaaaaaaay

Eng. moemen tawfeek........34 ,,,,,,,el 3azema

shokran kteer l manal w mr ahmed fares w dr makroom w dr el 6ayb

2day 25dna da5lna shwaya f el sales w 3rfna el far2 beeen el baya3een kways awe

w ba3deen el 7 habbits kant gamda awe ana 3awz akamlha

w bgad 7arw7asgooooooooooooooooooooooonyyyyy aweeeeeeeeeeeeeeee

ya rb kolna ntl3 mo3askar bgad f level 2 w n3eesh m3 ba3d ya rb Very Happy:D:D

t7yaty l bdaya team
مُساهمة الأربعاء نوفمبر 04, 2009 4:33 pm من طرف fatma abdelstar
السلام عليكم فى البدايه انا احب اشكر الاستاذه منال بجد هى بنت جميله جدا وزى القمر فعلا انا كنت فاكرة الاول انها بعيده عننا بس كل يوم بكتشف انها قريبه منا اوىوكان درس مفيد اوى فى جدد حياتك لاننا فعلا مسلمين لازم نكون مؤمنين بنيه صادقه لان الحياه صنع الافكار عبارات جميله جدا هى اختارتها وركزت عليها وجميل اوى ان الانسان يحاسب نفسه وان نهدم ونلغى اى انتقاد يحاول هدم حياتنا وطموحنا واهدافنا وفى درس salesوانماط البائعين اول مرة اسمع الانماط دى على الرغم ان بدرس commerceومبيعات وادارة اعمال مافيش خالص الفكرة دى اتوجهت لنا نهائى على الرغم من ضرورة العلم بنمط البائع وعرفنا ايه هو دور المبيعات وازى نخرج من التدريب ولدينا ثقه بنفسنا واننا هنقدر نحقق اللى بنهدف اليه وكماااان 7habitsبدايه بالمبادرة والقوة فى اتخاذ القرارات وضرورة وضوح اهدافنا وتنفيذها انا بجد بجد بشكر كل من دكتور محمد الطيب ودكتور محمد مكروم واستاذ احمد فارس فى تمثيله لكل نمط من انماط رجال البيع وتوضيحه للفكرة ..
مُساهمة الأربعاء نوفمبر 04, 2009 4:36 pm من طرف ahmed eliraky
hiiiiiii alllllll howa 2day mynf3sh akteb 7agaa 3noo 3'eer lmaa nkameel el 7 habits 3shan nbd2 bgd netb2haaa f 7yatna w bgd i wsh bgd 2ne 2b2a mo2aseer fl nas aktr mn mahouma ykono mo2asreen fyaaa ......... w bgdd ana 2day sem3t 5abaar bgd far7nee bs 7atle mas2oleaa 3la 2ktafee ya rb ab2a 2dhaa w ISA msh ha5zelaak ya Dr... thnxxxxx bgd
مُساهمة الأربعاء نوفمبر 04, 2009 4:52 pm من طرف kholoud el wetery
fe3alan ya ahmed kalamak sa7 bas ana 3ayza a2ol ene begad mesh 2adra asada2 en ba2e youmen we 5alas begad ana mabsota awy we 7abetko awy koloko walahe ana far7ana ene 3ereft 7adretak ya d.mohamed we 7adretak ya mr .makorooom begad mesh la2eya kalama2olo bas begad ana sa3eda awy we begad el 7ayah delwa2te a7san we matesz3alsh ya d. mohamed menena today e7na makansh asdena hwa aaah mesh ana ele etakalmet wala de7ekt bas e7na kolena wa7ed sa7 wala eeeeeeeeh we tesba7o 3ala 5eeeeeeeer
Admin
مُساهمة الأربعاء نوفمبر 04, 2009 4:56 pm من طرف Admin
m7md 3mr no(1)osret bokra 27la

shbab 2na bgd mesh 3aref ezay eno momken hykoon fee yoom hroo7 el nady w mesh hshofkom w bgd i will miss u all w klma ll dr. shokran 3la elly 5ltny 22olo enhrda w zay ma 2oltly 2bl kda w htfdal t2oly enk mstny meny kteer w 2na kman lsa 3ndy 2ktr thnx to all of u and mr. makroum i cant have rest w mesh dah m7md 3mr Very Happy:D:D:D:D:D:D
مونى82
مُساهمة الأربعاء نوفمبر 04, 2009 5:04 pm من طرف مونى82
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
احب اشكركم جميعا لانكم سمعتونى النهاردة كويس انا بجد الكتاب ده كان نفسي اوصله صح لانه اللى يحسه زى ما انا حسيته هيقدر فعلا نعمة اننا مسلمين لان دينا هو اللى ابتدى التنمية البشرية احنا الاصل وانا عمرى ما اكون بعيدة عنكوا يافاطمة اذا كنت حاسة انى بعيدة معلش ده بس مؤقتا علشان انا وزملائى بيبقى علينا مسؤليات تجاهكوا لازم نعملها علشان انتوا ترتاحوا وعمرى ما اقدر انساكوا ابدا لان بداية طريقى كانت معاكوا ولو اي حد زعلان منى ياريت ميزعلش ويجى يقولى
بحبكوا بجد ف الله قوى ولو اي حد احتاجنى ف اي حاجة يايت يقولى وان شاء الله لو اقدر اعملها مش هتأخر
وان شاء الله كل واحد يعزمنى ف بداية طريقة اكون معاه زى ما انتوا كنتو معايا
اختكم
منال ابراهيم
اسرة الاصرار
رقم 30
مونى82
مُساهمة الأربعاء نوفمبر 04, 2009 5:06 pm من طرف مونى82
لا يامحمد انت محتاج رست علشان تقدر تعطى اكتر لان انت على طول بتعطى لازم ترتاح شوية صغيرين خالص علشان تعطى بكل قوتك زى ما انت معودنا وشكرا ليك ع كل حاجة بتعملها للفريق
مُساهمة الأربعاء نوفمبر 04, 2009 5:32 pm من طرف Mona Mohamad Salama
منى محمد سلامه رقم 40 اسرة العزيمه

سلام يا فريق بدايه
اولا لو سمحتم محدش يقول انه زعلان لان الكورس حيخلص لانه مش حيخلص وحنفضل مع بعض ان شاء الله
باشكرأ/ منال على موضوع جدد حياتك وتلخيصه بهذا الاسلوب البسيط الممتع .........................
كملنا المبيعات وعرفنا انواع رجل الميعات و شكرا لـ أ / احمد فارس على اداءه لشخيه كل نوع من انواع رجل الميعات و توضيحه لنا ................. وشكرا للجميع ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
مُساهمة الخميس نوفمبر 05, 2009 12:08 am من طرف omnia Ahmed
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
omnia 64 power family
hello every one,yesterday we learn how to separate amoung the sales men and how to deal with them ,we also learning 2 habits from the 7 habits to use them in our life
i want to thank MR: AHMED FARIS &DR:tayeb for explaining
i want to say to DR: TAYEB don`t angry for what happen yesterday we all love you and we will miss the training &miss each other
thanks for all
best regards
مُساهمة الخميس نوفمبر 05, 2009 1:41 am من طرف mohamed hassan
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة

اخوكم محمد حسن رقم 48 اسرة الحلم

اولا انا بحيى الاستاذة منال على ادائها الجميل فى جدد حياتك وبجد انتى انشاء الله هتكونى مدربة ناجحة زى الدكتور مكروم والدكتور الطيب

ثانيا انا بشكر الدكتور الطيب على شرحة لموضوع المبيعات بالرغم انى مش بحب المبيعات لكن استفدت كتير اقوى وعرفت انواع رجال البيع وبشكر اقوى الاستاذ العظيم احمد فارس على تمثيلة الرائع لانواع رجال البيع

ثالثا موضوع العادت السبع موضوع من اهم المواضيع الى انا جيت عشانها الكورس بصراحة لانها فعلا هتغير الواحد بشكل كبير اقوى ويارب اقدر المها كلها واتفاعل بيها وانفذها فى حياتى كلها .

موضوع الكورس خلص انا مع الاخت منى ان الكورس مش هيخلص لاننا كلنا هنكون مع بعض سواء فى النادى او حتى بالتليفون لازم نتقرب من بعضنا اكتر ونسأل على بعض

ويارب كل الفريق يستفاد من درس العادات السبع
مُساهمة الخميس نوفمبر 05, 2009 2:30 am من طرف h.eleraky
hiiiiiiiiiiiiiiiiii all my freinds ezayko begad dy ahla ayam fe hyaty w begad ana kol yom bahes en b2t haga kwysa awy w a2dar afed elnas w afed nafsy w afed baldy w begad ana bashkor drmakrom w dr mohmed eltayb begad dol nas kwysen awy w byhbo el5er lel nas w ana emharda astafet hagat keter hatfdny fesho3;ly ba3d keda w hya elmabeat w 3reft ezay asw2 montgy w ahafz 3la 3mla2y w 3la nagah sherkty
مُساهمة الخميس نوفمبر 05, 2009 6:04 am من طرف sara mohammed

أنا داخله انهارده بس علشان اقلكوا انى انا متغاظه بجد اوى اوى انى مش معاكوا Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
يا رب اشوف يوم فى الكليه اللى بعدتنى عنكوا , بس بعد ما أعمل ال(Pre-Master) طبعا وأخلصها وتتحرق هى براحتها بعد كده Twisted Evil

اليوم الثانى عشر من ايام تدريب بدايه(2)4/11/2009

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» اليوم الحادى عشر من ايام تدريب بدايه(2)3/11/2009
» اليوم الثالث عشر من ايام تدريب بدايه(2)5/11/2009
» اليوم الرابع عشر وقبل الاخير من ايام تدريب بدايه(2)6/11/2009
» سادس يوم من ايام تدريب بدايه(2)29/10/2009
» ثامن يوم من ايام تدريب بدايه(2)31/10/2009