شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

اليوم الثالث فريق بداية 7 سبتمبر 2009

انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Freedom

Freedom

اليوم الثالث فريق بداية 7 سبتمبر 2009 Empty
07092009
مُساهمةاليوم الثالث فريق بداية 7 سبتمبر 2009

السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

طبعا بعد الحمد لله و الصلاة على رسوله خير الخلق افضل صلاة و اتم تسليم

قدر الله و ما شاء فعل
الحمد لله كان يوم لطيف
بدء بالكاوتش ع الجنط و رحت و رجعت على الفاضى تضيع وقت و الحمد لله
و بعد كده الحمد لله قرأت ورد قرأنى طاقة روحانية جميلة
و قعدت اذاكر شوية فى الكورس بتاعى
و قعدت ع النت شوية وقت محدد

و بصراحه عايز اقول انى مش عارف ايه دور الاب و الام و الاخوات فى التدريب !!!
و كان نفسى الاقى ليهم دور قوى اليوم

على العموم حصل خير

قال تعالى " لا تدرون ايهم اقرب لكم نفعا فريضة من الله ان الله كان عليما حكيما "
صدق الله العظيم

فريدم من امام شاشة الكمبيوتر على كنبه الصاله
Wink
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

اليوم الثالث فريق بداية 7 سبتمبر 2009 :: تعاليق

رد: اليوم الثالث فريق بداية 7 سبتمبر 2009
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 11:41 am من طرف passant elmasry
alsalam 3allikom ya gam3a
alnahrda kan yom 3'areeb awi bgad
bs 2na 3ayza 2a2oul l 3 teachers bto3na 2na ba7ebkom awiiii wbgad 7asaha mn 2lbi wmsad2ako brdo mn 2lbii
w3ayza 2a2oul lnada 2lf 2lf salama 3aliki bgad 2t5adayna 3aliki awi
wbgad 2na masdouma wmabsouta wfa5oura kman b aya foad ma sha2 allah 3aliha 3amlet effort 3'areeb wkan bgad new character mashofnhash 2bl kda
wkman bashkor ahmed 3afeefi 3shan 3aml maghoud gamd 2day wyareb ykoun b2a kways

miss rasha 2na mkontsh 23ref 2n 3andek tasweer rabna m3aki wyareb y3adi 3ala 5ayer
mr altayeb 2day wnta 2a3ed m3ana f2a5er alyom kont 7asa 2d 2ih 2nta 2orayeb mnena kolna wa5ed balk mn kol 7aga bt7sal wb7es 2nk fahem kol wa7ed wmohtem bih 2kno lwa7do flcourse wdi 7aga gamila awi masha2 allah
mr makroum m3lsh 2na ka7ayet flrelaxation bs kan 3'sb 3ni wshokran 3ala kol 7agai
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 12:13 pm من طرف Mayada Hamada
salamo 3alikom w ra7mat allah w barakato...
Mayada Hamada (32)mn osret el esraaar ..
hwa ana akiid estafadt kteer mn el telesales today..bs msh dah eli ana et3awedt 3aleh mn faree2 bedaya ..mat3awedtesh kollo yeb2a nazary kda.. bs ana me2adara kwys en dah 3'asb 3anko besabab ellii 7asal today..
2a7eb 2a2ool le Nada salah alf alf alfff salama 3aleki ya Nada w en kolena ma3aki w 7aseen beki w yarab tekooni a7san now Smile
bsara7a kaman edaye2t aweee w et3asabt aweeeeee aweeeeeee mn el mawkef eni makontsh adra a3mel 7aga w heya fe car tanya :S:S bs el 7amdullellah 3la kol she2 ..
3ayza 2a2ool eni bsara7a kan 2a2al yom fe ta2seery fe galset el noom SadSad bgd m,sh 3arfa eh el sabab !!
thx to all ..hope next days will be better inshahAllah..
Mayada Hamada
(osret elesrar )
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 12:37 pm من طرف passant elmasry
sorry dr makroum bs 2na kman ya mayada 2a2l yom f27sasi flrelaxation
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 12:48 pm من طرف elham ragab
ا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته . اولا ...الف سلامه عليييكى يا ندا . ان شاء الله تكونى بخير ثانيا.... اكتشفنا النهارده قد ايه فى ناس بييتحملو المسؤليه زى..... ايه.... حقيقى جدعه جدا ................... و( احمد عفبفى عمل مجهود كبيير جدا و محمد وعلياء ودينا ونهى ومياده وساره و كل الفريق كان عائله واحده ثالثا...شكرا ل.د.محمد مكروم ود.محمد الطيب ود.رشا الشهيد......بجد اكتر من مجرد اساتده
Freedom
الف سلامة لندى
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 1:17 pm من طرف Freedom
سلام الله عليكم و رحمته و بركاته

بشكركم كلكم

و الف سلامة لندى
مونى82
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 1:19 pm من طرف مونى82
[size=18]السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
قبل ما اقول على حصل النهاردة عندى خبيرن بس برضه بما اننا اتعلمنا الاهم ثم المهم عايزة اقول لاختنا ندى الف سلامة انتى متعرفيش الكل كان قلقان ازاى عليكى حتى اللى مجاش معاكى كان فيه ناس بتبكى وده أثر فيا كتيير ربنا يتمم شفاكى على خير
اخر الاخبار اليكم نشرة اخبار 9.00 مساءا من اسرة الاصرار
وعدناكوا ووفينا تم انشاء جروب لفريق بداية ونرجوا من الجميع الاهتمام والاشتراك ف الجروب اللينك هو
https://www.facebook.com/group.php?gid=43491701696#/group.php?gid=130948042732&ref=mf [/size
عايزين تحطوا صور حطوا فيديوهات حطوا واللى عندوا اي تعليق او تعديل ياريت يقولى
ثانيا : برنامج ميس رشا اللى صورته النهاردة هيتزاع بالليل اعادة الساعة 12.30 على قناة النيل الثقافية
وكان هذا موجز لاخر الانباء وسنوافيكم بالمزيد ان شاء الله ده مجرد بداية
لينا هدف وهو عايزين خلال شهر يبقى الجروب مكمل ال100 عضو سهلة مش كده ادعوا كل اصدقائك يشاركونا نجاحنا ومتستخسرش مجهود
ونعود الى احداث اليوم : كان درس مستر محمد الطيب جميل جدا واللعبة اللى لعبناها بتاعة a& b حلوة قوى بتعلمنا ان اي تصرف بتتصرفه له نتيجة ولازم تفكر ف نتيجته قبل ما تعمله
زى اللى حصل النهاردة واللى تعب شريكة بكرة يومه انتظرونا
بعد كده المدة الصغيرة اللى اخدناها مع ميس رشا الشهيد ف الاعتراف بعيوبنا بصراحة انا عارفة انها كبيرة بس انا محستهاش كده انا حسيت انى بقولها لنفسي لانى عارفة انكوا كلكوا عايزين تساعدونى ولما اقول على الحاجة اللى تعبانى هتساعدونى وثقتى فيكوا كبيرة سواء مدربين او متدربين
بس اللى عايزة اسقف ليها بجد آية كان اعترافها لينا مفاجأة حلوة قوى لاننا او انا بالخصوص حسيت انها عايزة تتغير وبدءت تثق فينا وكمان انا عرفت اللى انتى عملتيه مع ندى ربنا يباركلك انا مش عارفة انتى ليه محبطة انتى النهارده اتغيرتى وافتكرى اليوم ده اللى عملتيه النهاردة اثر ف الكل فسقفة كبيرة ل آية ] cheers cheers cheers
وطبعا لكل اللى نزلوا وساعدوا ندى وفيه ناس تعبت قوى ربنا يخليكوا لينا عون وسند
المهم درس خدمة العملاء انا عن نفسي استفد منه سواء ف الشغل او حياتى الخاصة وبكرة ان شاء الله هاحاول اشرح لناس سألونى هنستفاد ايه منه ازاى على قد مقدرتى انهم يستخدموه ف الحياة الخاصة مش بس ف المبيعات
حتى الجلسة الاخيرة لمستر محمد مكروم حاول يهدينا من قلقنا على ندى ويطمنا وكان على طول مستر الطيب معاهم على التليفون

احب ابارك للكل كنا بنقول عيلة هنبقى وادى احنا بقينا يلا نهنى سوى بايدينا انت وانا وكل العيلة الف تحية ليكوا وليا
محدثتكم منال ابراهيم
من امام الكمبيوتر
مذيعة اخبار من اسرة الاصرار cheers cheers
mahmoud salah
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 1:23 pm من طرف mahmoud salah
انهاردة كان يوم مش فى قوة اليوم الاول واليوم التانى بس ده علاشان ظروف خارجة عن ارادة الجميع .... بس يوم بان فيه مدى حبنا لبعض وكلنا قلقنا على اختنا ندى ... انا عن نفسى كنت قلقان عليها جداً

بس لما اطمنا عليها عرفنا نكمل اليوم ... والف سلامة عليكى يا ندى

لكن انا استمتعت بشرح استاذ احمد فارس فى خدمة العملاء وانا بحب العلم دوت لانه بيعلمنى ازاى اتاعمل مع الناس بمختلف انماطهم بشكل عملى

واتعلمت من مستر مكروم انهاردة ازى تغير مود القاعدة من التوتر الى الاسترخاء وتغير الموضوع بشئ تانى والضحك علاشان يقلل من قلقنا على ندى

والف سلامة عليكى يا ندى

وانشاء الله بكرة هيبقى يوم قوى ورائع وهنستمتع بيه كلنا لأن هيبقى فيه تحديد الاهداف والكلام عن الاهداف الحاجة اللى بتخلى الواحد مستمتع ده غير الحاجات التانيه اللى متأكد انها هتكون ممتعة ومفيدة
مونى82
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 1:24 pm من طرف مونى82
وعلى فكرة يامحمد انت متعرفش اللى حصل النهاردة وكل الناس بلا استثناء اتوسطوا ليك وضيعوا فرصة انهم يتوسطوا لحد تانى غيرك علشان تيجى بكرة علشان حاسين انك محتاج زينا التغيير بس يارب تراعى مشاعرنا واننا عايزينك تبقى معانا وانت كمان تحسسنا انك عايز تبقى معانا بانك تيجى بدرى
اختك منال
اسرة الاصرار

مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 1:54 pm من طرف passant elmasry
bsra7a manal 3amla sho3'l gamed awii Very Happy
shatra ya manoula
wmerci 2nk ta3bty nafskl w3amltlna link 3lfacebook wisa nzawed al3aded fih kteeer kteeeeeeeeeer

[3ayza 2aoul lma7moud 2n alnahrda makansh 2a2l mn 2wel wtany yom bl3eks kefya 7obna w5ofna 3ala b3d alzar3ouh fina modarebna wdi 7aga matet2adersh walahy

mohamed 7osam hanstnak bokra alsa3a 8.30 isa wyarayt matet2a5ersh kolna dafe3na 3nk alnahrda mat5zelnash
مونى82
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 2:01 pm من طرف مونى82
شكرا يابسنت على ردك الجميل انا لو عملت حاجة فيها جزء واعتراف منى لحبى ليكوا وللفريق بس ياريت تساعدونى وتشتركوا ف التوبيكات بيكوا انتوا هيعلى الجروب مش بيا لوحدى اركوا مشاركة الكل ف الجروب
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 2:17 pm من طرف radwa_ahmed
ااولا بقول لندى الف سلامة و تانى حاجة انا بجد قشعرت انهاردة من تصرف اية فؤاد بداية من اعتذارها ونصيحة فى ودنها الاعتذار بيزود قيمة (الانسان) مش بيقللها زى منتى فاكرة وتانى حاجة بحييها على شعورها مع ندى و جدعنتها تانى حاجة انا بباعتبر اانهاردة بوم فاصل فى حياتى بعد كلامى مع د/ الطيب و توجيهه ليا لانى عرفت انا عايزة اعمل ايه وانشاء الله يياجماعة انا خلال 3او 4سنين حكون واحدة تانية خالص و احتفل معاكم و مع مدربينا الجامدين موت بنجاحى واقدم لهم االمساعدة اللى يامرونى بيها ووالله عينى عمالة تدمع و انا باكتب الcomment

عدل سابقا من قبل radwa_ahmed في الإثنين سبتمبر 07, 2009 4:20 pm عدل 1 مرات
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 2:24 pm من طرف sara mohammed
انا مش عارفه اركز اقول ايه بالظبط بس المهم ان اطمنا عليكى يا ندى
انا تعبانه اوى و نفسى اناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 2:25 pm من طرف passant elmasry
radwa ya 7abibty masha2 allah 3aliki bgad 2na msh msad2a 3nya
dr altayeb ta2seero wala se7er kda 3o2blna kolna:D
2na 7asa biki awi 3shan 2na 3arfa 2nty konty f2ih w3aayza tb2i f2ih
rabna m3aki bounce
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 2:44 pm من طرف farah ashraf
allnahrda kan yom kways 2na 7asayt 2ni al 3 doctors kano m5ateteen lyom ra23 bs alzrouf kant dedehom
allff salama liki ya nada
aya kant gad3a awi alnahrda wdh 3agebniii
c u 2moro with more gaini
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 2:48 pm من طرف noha sabry
al salam 3lykom w ra7met allah w brkato 3yza 2a2ol lnada 2lf salama 3laky w yarab tkony b2aty 27san delwa2ty 5adtena 3laky w3yza ya gma3a kolna n7aye aya bgad 3mlet 7agat al naharda ana makontsh motwk3aha menha ba3d kol al3yaob aly 2altha fe nafsha al naharad ana 2slan mosh shayfa ay 3ab men aly 2alto al naharda feha w dah tab3n mosh kalam w bs deh tb2to 3mly 2damna kolna cheers cheers cheers cheers kont kaman 3yza 2shor kol al nasaly kano m3ana al nharda"tab3an aya ,dina ,3liaa,sara,27med,mohamed 3mr,mostafa,27med,kaman kol 2s7abna aly mkanosh m3anabas kano m3ana b2olbhom"w tab3an shokr 5as l dr al tayeb , miss rasha,mr mohamed"tanks to allllllllllllllllllllllll
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 2:59 pm من طرف Esraa Ibrahim Elkomy
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته
فى البدايه انا احب اقول لندى اختى وحبيبتى وصديقة عمرى الف سلامه عليكى واسفه انى مقدرتش افضل معاكى ، مع رفش ايه اللى حصلى ده ، ودى طبعا ممكن تكون مشكله فيه انى معرفش اتمالك اعصابى فى المواقف اللى زى دى ،،،،،،،، كل اللى بعمله انى افضل اعيط و بنهار جدا ومش بعرف امسك نفيى ودى اكيد حاجه انا لازم اتغير فيها اكيد وانتوا اللى هتسعدونى على ده ،المهم ان انت بقيتى كويسه و الحمد لله وبشكر كل الناس اللى سعدوها فى الموقف ده واكيد بشكر ايه اللى كانت فعلا المفجأة بتاعت النهارده على الأقل كانت شجاعه وقدرت تتحمل اعصبها مش زىى ، اكيد بكره احلى كتير وياريت كل الناس تنام كويس جدا عشان محدش يتعب تانى ارجوكو انا مش حمل كده خالص ، وبالنسبه لa&b ربنا يستر عليه بكره من منال شكلها ناويالى على حاجه صعبه وشكرا ليها على جملتها الأخيره بجد حلوه اوى اوى اوى اوى واوى .......واشوفكم بكره
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 3:10 pm من طرف passant elmasry
ana 2stamte3t 2ni 23da alnahrda flbayt wba2ra kol commentetko wbarod 3aliha bs bgad 2na ta3bana awi ha2oum 27der lebsi w2nam b2a 2shofko bokra ya 2gmad so7ba santa
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 3:11 pm من طرف Ahmed Hussien
awel 7aga 3ayez 2a2olha alf salama 3ala o5tena nada we isa tkoon b5eer
elnaharda kan youm 3'areeb bs dh akiid lezorof 5arga 3n eradet elgamee3 we isa yet3awad elyoum dh fil2ayam elle gaya isa
7aga kaman 3n aya bente elso3'ayara ana bashkorha gdn 3ala ta7amolha lilmas2olya 2day we 3n shaga3etha filkalam 3n 3yobha we 3n e3tezarha we
wana bilnyaba 3n osretna (el7aya) bashkorek we ba7ayeke
we 3ayez ashkor manal 3ala elmaghood el5orafe elle hya 3amlah we isa a7san we a7san
we rabna yewafa2 elgamee3 we kolo ye7a2a2 elle hoa 3aizo we kaman ye2adar modarebena 3ala mo
sa3detna
srry ene tawelt 3alekom
Ahmed Hussien ( el7aya)
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 4:14 pm من طرف Aya Fouad
[/justify]السام عليكم....................

انهرده مش عرفه كان بوم حلو ولا بس الئ اعرفه اني كنت خيفه علي ندي كانها اختي و انا لحد دلوئتي مش عرفه انام عشان هي مبترودش علي الموبيل فخيفا عليها قوي قوي ربنا يستر انشاء الله .
بس برده لازم اقول اني استفت انهرده من محاضرة خدمة العملاء حسيت انها عرفتني شويه علي العالم ده.
يجماعه بس استاذنكم الئ شاف النوت بتعتي يخليها معاه.
شكرا اوي
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 4:24 pm من طرف Aya Fouad
hi ya gam3a
ana mosh 3arfa 2wsef 27sasy 3an today bas kol 2ly 23rafh any kont 2k2na 3ala nada moooooooooooot zay my sister w 2ktar w lesa 2l sara7a 2l2na 3aleha 3ashan mabtrodish 3ala el mobil l.
w kman atbsat 2wy mn class today 3ashan 7aset 2noh 3arfny 3ala this world
finaly i am very happy.
plz if any one found my notplz 5aliha m3ah and give it to me tom.
BYE
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 4:25 pm من طرف FatmaAlZahraaAlShakankiry
السلام عليكم

أولا أنا بقول لبرفين البقاء لله و أنا اسفة انى أخرتها لحد دلوقتى لكن اعزرينى عندى مشكلة فى الموبايل عشان كدة الرسالة ما وصلتش

ثانيا بقول لندى أأأأأأأألللللللللللللفففففففففففففففف سلامة عليكى و يا رب دايما بألف خير و مش محتاجة أوصفلك قلق كل واحد و واحدة فينا كان عامل ازاى بس الحمد لله انك بخير

تالت حاجة بشكر طبعا مستر مكروم و مستر محمد على اللى عملوه معانا انهاردةعلشان يهدونا بجد ألف شكر

تالت حاجة أحب أرد على محمد حسام هو قال أنه ما حسش بدور أسرتنا أسرة التفاهم انهاردة أنا ليا تعليق صغير فى النقطة دى و تناقشت فيه انهاردة مع اخواتنا هدير و سارة و هو اننا لازم نركز شوية على تواصلنا كأسرة يعنى ما يبقاش حد مركز أوى و حد نص نص و حد مش مركز خالص و صدقنى لو كنت طلبت مساعدتنا ما كناش اتاخرنا نهائى

أخر حاجة هى تعليقى على اليوم

اليوم كان فى الأول ممتع جدا و استفدت جدا من كل حاجة عملناها و بدات أستوعب جدا ان ما فيش حاجة اسمها (دى حاجة صغيرة يعنى دى اللى هتفرق) لكن فى حاجة اسمهاالحاجة مهما كانت صغيرة بس لها تأثير تبقى حاجة كبيرة

و استمتعت جدا و استفدت على وجه الخصوص من درس خدمة العملاء و أتمنى أادر اطبقه صح فى حياتى و فى شغلى خاصة انى كلية تجارة

اتبسطت جدا من جلسة الاسترخاء و أول مرة أحس فعلا انى مسترخية بجد

و فى النهاية رغم الجو الغريب اللى حصل فى الاخر و قلقنا كلنا على ندى الا انى حبيت اوى احساسنا كلنا كفريق و أسرة واحدة

ملحوظة

أحب أاول لاية على وجه الخصوص انى نفسى أتصرف كدة زيك لو اتحطيت فى نفس الموقف فى يوم من الأيام و بجد تحية كبييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييرة أوى ليكى cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

واشوفكو بكرة
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 5:16 pm من طرف annosha
el salamo 3alikom..
2day kan yom 3'reb awiii bas mkontsh mabsota feh zay l ayam l fatet..hwa ana bsra7a makontsh interested awii fel lecture l a5dnaha 2day bas ana estafadt menha 7agat keteer

nada ya rab tkony ba2ety kwisa w bgd alf salama 3aliky...el2na 3aliky awiii .

mohamed hossam osrtak(el tafahom)kolna kona medy2een 2day 3shn enta rawa7t w msh e7na bas...kol l nas etdy2t w aqna2na the 3 teachers enak tkaml m3ana bas plz matet2a5rsh tany 3shn b3d keda msh hn2dar n3ml 7aga tanya...w 3mtan akeed el ab wel om wel e5wat bto3 osrtak lehom ahmya fel tadreeb w bgd msh hatet5ayl etdy2na ad a lama 3refna enak msheeeeeeeeeeeeet
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 5:46 pm من طرف محمد خالد
ohhh guyss i cant wait till i c the MAFIA game n secrete movie REALLY SO I ECXITED cheers affraid
مُساهمة الإثنين سبتمبر 07, 2009 5:51 pm من طرف Aya Naguib
Assalam 3alaikom game3an.
ana nahet yomy elsa3eed bemofag2a hatshofoha koloko l2n bgd da yom el 7awades.
3ayza a2ol le nada 7amdella 3al salama
3ayza a2ol kaman eny estafadt gedan men mo7adret el customer services and telesales.................bagad shokran 3aleha
7aga a5eera 3ayza a2ol le Aya Fouad enty wa7da men elnas elly ba7ebohom gedan fel course we 3omry ma 7asset enek motakabera enek motakabera I love you

اليوم الثالث فريق بداية 7 سبتمبر 2009

صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

مواضيع مماثلة

-
» اكتب انطباعك عن اليوم الثانى فى فريق بداية 6 سبتمبر 2009
» اليوم السابع لفريق بداية حياة( 2 ) 30/10/2009
» تعليقات اليوم الخامس 2009/9/9
» اليوم الخامس عشر والاخير من فريق بدايه حياه 7/11/2009
» اليوم الثالث عشر من ايام تدريب بدايه(2)5/11/2009