شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

تعليقك على اليوم الأول السبت 5/9/2009

كاتب الموضوعرسالة
mahmoud salah

mahmoud salah

تعليقك على اليوم الأول السبت 5/9/2009 Empty
05092009
مُساهمةتعليقك على اليوم الأول السبت 5/9/2009

اللى عجبنى انهاردة

التسلسل المنطقى والعلمى لبرنامج انهاردة :

يعنى أول حاجة التنويم بالأيحاء والرجوع الى سن ال 3 سنين سن بداية التعلم وبرمجة الإنسان للعالم اللى حواليه ... وكأننا هنبتدى حياة جديدة .. والتأكيد على هذه الفكرة طول الوقت فى هذا التدريب
تانى حاجه دائرة الفشل ودائرة النجاح : كان درس عملى كان بيبين أزاى الواحد يخرج من الفشل ويخش دايرة النجاح وترتيبه كان رائع بعد التنويم وال3 سنين
تالت حاجة تمرين المرايه : علمنا أزاى ننسجم مع الشخص اللى قدامنه وكان برضو ترتيبه منطقى
رابع حاجة الأسر : تكوين فريق عمل والعمل الجماعى وفكرة الأب والأم والأخ الاكبر والاخت وكل واحد ليه دور معين بيعلم الواحد التعاون وتقسيم الأدوار

وبعد كده فقرة د/ محمد الطيب عن الناجحين والفاشلين واللى مش عارفين
وقصة العامل المتطوع بدون أجر اللى كان بيدور على النجاح وفى اقرب فرصة جاتلو نجح وخد مكانو فى النجاح .. عكس الشخص الفاشل اللى اختار حياة الفشل والأصحاب الفاشلين وفضل فاشل زى ماهو
وان اى واحد ذكى ويقدر ينجح فى اللى هوا عايزه لو استغل امكانياته وامكانيات عقله بكفاءة

وبعد كدة فقرة أ / رشا الشهيد فى ادارة الوقت
عن طريق تعريف ادارة الوقت واهميته
ماهو الوقت وصفاته وطبيعته وانواعه
لماذا لا نحترم الوقت
مضيعات الوقت
وفائدة إدارة الوقت اللى اشتغلنا فيه كمجموعة عمل لكل أسرة

واللى عجبنى برضو ان أى حاجة هنتعلمها نظرى هنطبقها عملى

يعنى انا مثلاً مش هنسى درس دايره الفشل والنجاح بعد ما طبقتها بنفسى فأعتقد ان دى طريقة فعالة جداً فى التعليم رغم انها شاقة

اللى عاجبنى برضو فريق العمل كمدربين

يعنى انا متهيائلى لو كان البرنامج بتاع انهاردة بيقدمو واحد بس مش هيكون بنفس الفاعلية والكفاءة زى ما 3 بيقدموه ولو 4 هيكون اقوى ولو 5 هيكون اقوى وأقوى

اللى ما عجبيش انهاردة

ان انا كنت مرهق انهاردة علاشان ما كنتش نمت كويس كان ممكن اكون اكثر كفاءة وفاعلية اكتر من كدة
بس تتعوض انشاء الله فى الايام اللى جاية

عدل سابقا من قبل mahmoud salah في السبت سبتمبر 05, 2009 2:39 pm عدل 2 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

تعليقك على اليوم الأول السبت 5/9/2009 :: تعاليق

رد: تعليقك على اليوم الأول السبت 5/9/2009
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 2:00 pm من طرف sara mohammed
االسلام عليكم و رحمه الله بركاته
انطباعى عن اليوم الاول لا يوصف لأنه مزيج من القلق و الراحه و الاستكشاف .........................
بس بكل الاحوال كسبت حاجات كتيره جدا حاستها اوى رغم انه يوم واحد بس
كفايه انى قضيت يوم عيد ميلادى مع ناس بتشرف بجد انى عرفتها و عايزه اعرفها اكتر وحسيت ان انهارده بدايه فعلا للحياه جديده انا اللى هبنيها وبأختياراتى انا هرسم معالمها و اكمل على طريق يوصلنى للى يرضينى و يرضى اهدافى و طموحاتى و يقر عين رسول الله( صلى الله عليه و سلم ) بينا ان شاء الله قولوا أمين cheers
first day
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 2:09 pm من طرف passant elmasry
alsallamo 3aliko for all
first of all the day was incredible and unexpected
i want to thank all the team i love them all
and a special thanks for our instructors who are very nice and near to us all
and something personal i felt a great trust towards our instructors as they are our parents..and i have hope that i will be better and better if i obeyed them
thank u again
hope the following days will be better Very Happy ll
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 2:10 pm من طرف Pervine Mahmoud Ashraf
My Birthday is on 25-9 but today i created my new birthday 9-5. It was a new birthday with a new start full of happiness, satisfaction,love and success. For me, it is unforgetable day. Today i decided to create a new Pervine and throw behind the old Pervine. What i saw today is a new spirit not a team, which encouraged me to a new successful step. I realized that i must love myself to create the change and get ready to do it, and always start any mission with ( I can do it) . Today it was a very active day and a powerful one. I really felt the new spirit and i touched the begining of the new step. I really enjoyed it with DR.Rasha. Dr.Mohamed and DR. Makroum, and of course my friends in the team.
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 2:28 pm من طرف farah ashraf
alslam 3aliko
it was a wonderful day
i enjoyed it so much
ii like dr rasha's's lecture really although i am the youngest one i understood it well
and dr makroum's games was so funny i liked it
and dr mohamed altayeb speech affects me too

bye
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 2:49 pm من طرف FatmaAlZahraaAlShakankiry
االسلام عليكم و رحمة الله و بركاته
ببصراحة اليوم كان ممتع جدا و غير متوقع و لأول مرة ألاقى ناس عارفة يعنى ايه فريق بجد و دى حاجة بسطتنى أوى و حسيت اننا لو فضلنا بنفس الروح والحماس بتاع النهاردة ممكن نحقق أى حاجة فى الدنيا و هنلاقى اللى يساعدنا و يشجعنا sunny
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 3:11 pm من طرف RadwaAlShakankiry
اانا فى اول اليوم و اخره ماحستش باي حاجة Neutral في اول الجيمز كنت مستمتعة بس مضايقة بعد كدة احساسي اتغير استفدت طبعا ومكنتش متوقعة كدة خالص توقعت اني هعيط Crying or Very sad حسيت اني بدات اتغيرللاحسن كان يوم ممتع و مفيد جدا
bounce
مونى82
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 3:33 pm من طرف مونى82
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
طبعا اخويا الاكبر محمود فى اسرتى الجديدة الاصرار شرح ترتيب اليوم عامل ازاى كويس وان ازاى الترتيب كان مهم لنفسيتنا ولتقبلنا الكلام اللى المدربين بقولوه لينا وكانوا منظمين جدا الحمد لله فاكيد انا مش هاشرح اليوم عامل ازاى

حاجات مبسوطة بيها قووووووووووووووى
1- روح الفريق كنا بنتكلم قبل ما نطلع الكورس وكل واحد عمال بيرغى لكن فجأة اول ما استاذ محمد مكروم وميس رشا ومستر الطيب ظهر فجأة انقسمنا لصفين وامتنعنا عن الكلام كأننا كنا متفقين وديه حاجة اكدتلى فكرة اننا فريق روح واحدة
2- جلسة مستر محمد مكروم التنويم الايحائي وما ادراك ما التنويم الايحائى انا بكيت لما اكتفيت وكنت ف مود غريب كأن فيها بكى مخزناه ومخبياه وهو طلعة بمجرد انه خلانى ارتاح وعلشان كده بصراحة يامستر كنت بحاول اقاومك ف التمرين ومسمعكش بس مكنتش قادرة كأن فيه حاجة جواية عايزة تخلص من الحمل الثقيل
3- بعد كده فى جلسة اللعب قدرت ولو لفترة العب وميهمنيش سنى ولاقيت فريق كله بيحبنى وانا بحبه كأننا بنعرف بعض من سنين وكانت روح رائعة ميرسي لكل الفريق سقفة ليكوا كتير
4- وقفة لميس رشا جنبى لما لاقتنى ببكى واحتوتنى وهديتنى وحسستنى انه فيه حد خايف عليا ويهمة انى انجح ومافيش حاجة تعطلنى شكرا ليكى ميس رشا كتييير بحبك مووووت
5 - مستر محمد الطيب انا عارفة انك هتقرأ كل كلمة بس ترتيب رقم خمسة مش معناه انى ناسية حضرتك لكن بس كنت بحاول ارتب افكارى حسب الييوم علشان منساش حاجة انت انسان اكتر من رائع كلامك قليل لكن ف الصميم زى ما بيقولوا ما قل ودل والرسالة اللى كتبها الشاعر الكبير الابنودى وانت قريتها الفرق اللى حضرتك عملته انك قريتها وانت مقتنع بيها وحببها علشان كده وصلت كأنك باسلوب غير مباشر وصلتلى شخصيا ان بحبك للشئ ممكن تجعل منه رسالة حتى ولو كان بكلمة وعلى فكرة حضرتك مش قاسي زى ما بتقول على نفسك لانك رغم انك بتزعق لكن الللى ينظر ف عينك فى ساعتها يشوف طيبة وحنان وخوف علينا جامد وعايز بجد تعلمنا وردى على سؤال حضرتك انا عايزة اغير ايه ف نفسي باختصار عايزة اركز اكتر لانى بعانى من شوية عدم تركيز ف بعض الاحيان لانى بعانى من احلام اليقظة يعنى ممكن اللى قصادى بيقول كلام فيه كلمة مست حاجة عندى فبدأ اسرح وتفكيرى يتشتت وديه بتعملى مشاكل اه بحاول استفيد منها انى اقلب الحلم لاشياء عايزة احققها ف المستقبل واعيش الحالة لكن المشكلة انى مش بعرف احدد الوقت او اتحكم فيها
وكمان نفسي اعرف ارتب اولوياتى علشان انا عندى حماس كبير جدا ومن كتر حماسي ممكن افكر ف اكتر من حاجة وعايزة انفذهم فى نفس الوقت وطبعا النتيجة انى مش بكمل حاجة منهم
وكمان عايزة اقدر اتحكم فى نفسي عند التعرض لضغط ف الشغل انا بتحمل المسئوليه كويس جدا بشهادة الجميع لكن المشكلة ببقى عايزة شغلى ميثالى قوى ففبقى طوال فترة عملى فى حالة ضغط نفسي وده بيزيد توترى وممكن يبوظ الحاجة خالص
دول اهم صفات عايزة اغيرها فيا وهنكتشف انت الباقى ادينا مع بعض
واخيرا وليس اخرا حبيبة قلبى استاذة رشا ف تنظيم الوقت اكتشفت انى عارفة الوقت لما يتنظم يعمل ايه لينا بس فيه حاجات عندى لازم تتظبط وهو انا بعمل عمل اليوم ف يومه متأخرتش

انا بحبكوا كلوكوا اعضاء هيئة تدريس او المتدربين معايا ربنا يخلينا ونبقى قدوة لبعض واسفة على طول رسالتى وتحية خاصة لاسرتى الاصرار وان شاء الله نصر ونبقى احسن كلنا :
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 4:06 pm من طرف Aya Naguib
ااول يوم فى التدريب كنت نازلة من البيت متوقعة انى أفاجأ Exclamation وفعلا فوجئت و لكن بطريقة مختلفة لأن كل مفاجات اليوم كانت جميلة Smile أحلى مفاجاة بالنسبالى كانت جلسة التنويم بالايحاء و بالرغم من انى كنت هموت من الضحك في الأول لكن فى الاخر كنت فرحانة و عينى دمعت و حبيت العودة الى الطفولة . albino
باقى اليوم كنت سعيدة بالتدريب و عجبنى جدا جيم دايرة الفشل و النجاح و عندى فضول شديد أعرف ايه اللى هيحصل بكرة queen sunny
Aliaa Amr
اليوم الاول
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 4:08 pm من طرف Aliaa Amr
السلام عليكم ورحمة وبركاته
اولا احب اقول اني النهاردة سعيدة جدا جدا وكان يوم جميل اوي
وفيه حاجات كتييييييييييييير ممتعة ومفيدة وغبر متوقعة
انا كنت في اليوم اللي قبل التدريب عندي احساس بالفضول لـ ايه اللي هيحصل؟
وحاولت افكر واتخيل بس اليوم كان فوق كل ما تخيلت
بجد استفدت واستمتعت جدا

ثانيا عايزة اقول ان من اكتر الحاجات اللي اثرت فيا اوي وامتعتني
هي الرسالة اللي قرأها د\محمد الطيب
لاني حسيت انه فيه كلام كان جواية وكنت بحاول اعبر عنه واوصله لكل الناس
وفجأة لقيت اللي بيقوله وبشكل بديع ورائع

وعندي ثقة ان اللي جاي ان شاء الله اكيد احسن وافضل
ولسه فيه اسرار كتير ومفاجآءت في الايام اللي جاية

[center][b][size=24]لو لم تزد في الحياة فأنت زائد عليها

عدل سابقا من قبل Aliaa Amr في السبت سبتمبر 05, 2009 4:28 pm عدل 1 مرات
Admin
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 4:22 pm من طرف Admin
[slamo 3liikoooooooooooooooo ya 7lweeeeeeeeeeeeeeen
mama enhrda mntho6a meny 2wy
w 3mlt lya 2kl kmeeeeeeeeeeeeeeeeel gdn w kman 76e6 lya el 7aga elly b7bha w miss rasha w dr. m7md fr7ooo bya 2wy w kman mr. mkroom 2m b2a so7aby el so3'yareen fee el 7dana (free2 bdayah ) kano zay el 3thal w kont mbsoooot 2wy w fr7an w 2na m3ahom lol! 2ktr 7aga bts6tny eny fee t7deee kbeer 2wy 3shan 2shoof kont m7tag t3'eeer gamed wla la2 2ma b2a 2ktr 7aga dy2tnee eny fee mwqef eftkrtoo lma kona bnttklem 3n el time managment w z3lnyyy 2wy Sad Sad Sad Sad Sad w 25er 7aga 3awez 22olha eno ya rab el 2osra tegy 3amla el wageb kolo bokra 3shan mesh 3awez 2t3l2 geek geek geek geek geek
at the end 27eb 2kteb lekom note w 22olkom ya 3yal ya fshla el klam dah klam 3yal 3ndha 3 sneeeeeen tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue tongue
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 4:28 pm من طرف noha sabry
al salam 3laykom w ra7mat allah w brkato ana bgad mosh 2dra 2wsaf sa3aty al nahrda al yom kan gmel gdn w ana mstanya bokra bfar3' al sabr w 3andy fdol w3yza 23raf bokra hyb2a feh eh l2n al modarben 2alo an kol yom byb2a mo5talf 3an aly 2ablo w 2kt 7aga 3gabtny al naharda kalam dr . al tayeb l2n kalamo adany power ana makontsh motwak3ah w lazem bgad 23'yer fe nafsy w dah 3lshany w 3lshan mogtam3y thanks for allllllllllllllllllllllllllllllllllllllll[center]
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 4:29 pm من طرف Dina safaa
اأول حاجه أحب أهنى نفسى لأنها أخذت خطوه ايجابيه علشان تتغير للأحسن وعلشان ادتنى فرصه أتعرف فيها على مجموعه من أفضل الشباب اللى بجد حسيت معاهم يعنى ايه روح الفريق وحسيت كمان انى أعرفهم من زمان بالرغم ان دى أول مره أشوف معظمهم ......... أول حاجه عجبتنى التنويم بالايحاء وبشكر مستر مكروم لأنه فكرنى بأحلى أيام فى حياتى وهى لما كان عندى 3سنين أنا كنت حاسه انى طايره من مكانى ولما فتحت عنيه حسيت انى فرحانه ومرتاحه وحبيت أوى لعبة دائرة الفشل والنجاح لأنها علمتنى ان الواحد لو مؤمن بهدفه وواثق فى الله سبحانه وتعالى هيوصله وهيحققه مهما كانت الصعوبات اللى هيواجها وعرفت كمان ان جوه كل واحد فينا طاقه ملهاش حدود من العزيمه وأنا مكنتش متخيله انى هنجح فى اللعبه ولما اتعملت على انها مش مجرد لعبه بل هدف لابد الوصول اليه نجحت وحبيت كمان حماس دكتور محمد الطيب لأنى حسيت انه لمس شيئ جميل جوايا كان مستخبى واتحمست اكتر من الأول وبشكر كمان ميس رشا لأنها اعتمدت فى بعض الأجزاء على المشاركه بين الأسر وبعضها البعض وبينها لتأكيد بعض المفاهيم ............ بجد انا النهارده كنت مبسوطه لوجودى مع الجميع ولأنى قضيت يوم مفيد وشكرا ....
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 4:44 pm من طرف Ahmed Hussien
alsalamo 3alaikom
ana bsra7a kont motawake3 n elcourse dh 7aikoon moml gdn we kont 3atel hammoh awe lakn bgd ba3d elle 7asal awel youm we elle 3eshto ana mostamte3 gdn we 3adne power akamel lil2a5er 3ashan a3'ayar mn nafse lil2a7san
aktar 7aga asaret fya 2day we estafazetne elgoz2 ele 2araholna dr.mohamed eltayeb mn ktab elabnody
thxxxxxx
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 5:11 pm من طرف Hadeer Hesham
alsalamo3aliko
first of all ana 3aiza ashkoor dr.Rasha we dr.Mohamed we dr.Makrom 3ala maghodhom m3ana
ana akteer 7aga 7asetha eny 3andy taka kbeeeeeeeeera mkanetsh 3andy abl keda 7asa eny estfadt awiii elnahrda
begad kont mabsota gedan
fe awel el youm fe galset el ester5a2 erta7t awii bas maftkartesh ay 7aga day2tny
elgames ba3d keda heya ely edetny el7mas kolo
we kalam dr.Mohamed el taieb 7asesny en ana me7taga at3'ier 3ashan anga7
we edaret el wa2t kanet mohema awiiiiiiii belnezbaly
ana akter wa7da bedya3 wa2t fedonia ('Rolling Eyes')
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 5:16 pm من طرف Aya Fouad
السلام عليكم .....

الصراحه انا كنت متوقعه ان الكورس يكون شخس يشرح و احنا بنكتب بس بس الصراحه لايت حاجه تانيه خالس .
ا
انا فعلا مبسوطه بس عايزه اعرف حاجه ليه دز محمد عمل ديرة فشل و ديرة نجاح هو احنا عشان عندنا ديفوهات يبقى احنا فشلين الصراحه لما اعت اتكلم مع خطيبي عن الي عملته النهارده ذي كل يوم سالني السوال ده و معرفتش ارد خالس و قلت اسال احسن .
بس في النهايه انا مبسوطف و عيزه اتغير بس حسه انه صعب اوييييييييييييييييي عليه
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 5:19 pm من طرف radwa_ahmed
سلامه عليكم

انا طبعا فى البداية مكنتش متخيلة انى ادخل حاجة زى اللى فريق بداية او على الاقل كان نفسى ومش عارفة اروح لمين او فين او كل م حاقول لحد حيستخف بالموضوع وحكاية انى اند م او لا انا مش بندم على اى تجربة لان انا بحب اجرب كل حاجة و بعد كدة اكررها او لا بس انا والله مبسوطة اوى اوى اوى بالرغم من انى كنت فاكرة انى كبرت على الحاجات دى وكنت مكررة انى خلاص مش عايزة اعمل حاجة فى حياتى ومنكدة على كل اللى حوالية يمكن فى بعض الملحوظات بعضها انا مش قادرة اتكلم فيها و بعضها ممكن اقولها زى انى لاحظت ان فى ناس مش غايزين يتجاوبوا اوى مع اللى حواليهم اوبمعنى اصح واخدين فكرة ان فلان او فلانة شكلهم رخم مش حتكلم معاهم
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 5:25 pm من طرف karim ahmed
al salmo 3alikom w ra7mat allh w barakato,,,ana mabsoot gdn gdn bel yoom 2day w ktar 7aga basatetny 7aekayet el osar de w en koll osra leha ka2ed mas2ool 3anha ,w isa el wa7ed 7ases enno haystafeen gdn mn el modareben el ra2e3een elly beysa3doona en e7na net3'ayar la2en e7na fe3lan me7tageen el ta3'yeer dah,,w kaman beba2y a3da2 el faree2 w 5ososan el group elly ma3aya Very Happy:D,,,isa tekon a7la ayam ne2deha ma3a ba3d w nastafeed mnha gdn gdn w isa yentehy el course we7na nas nag7a 3arfeen e7na 3ayzeen a w net3'aleb 3ala 2y ta7ady isa,,,,w shokran

عدل سابقا من قبل karim ahmed في السبت سبتمبر 05, 2009 5:36 pm عدل 1 مرات
مونى82
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 5:25 pm من طرف مونى82
حبيبتى رضوة كلنا اخوات بس يمكن احنا جداد ع بعض رغم كل شئ ده اول يوم لينا ولو فيه حد معين عمل حاجة ضايقتك يبقى اول حاجة لازم تصفى قلبك من نحيته وتواجهيه يمكن يكون فيه سوء تفاهم وكده يبقى روقتى الجو لاننا كلنا روح واحدة وفى مركب واحدة
ويجماعة الل موجود دلوقتى يشاركنى انا ومحمد ف الشات بتاع المنتدى
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 5:50 pm من طرف Mayada Hamada
ma3akom mayada hamada mn osret alesraaaaaaaaaaaaaaaaaaar to7adesokom besefatha fard mn afrad hazehe alosra alfa3ala wa almoserra 3ala ta72e2 ahdafha ...ta7ya tayeba wa ba3d ..
kan unexpected kol elle 7asal 2day .. kont fakra n hayeb2a nazare aktar mn 3amali .. 7aseet enoko 3aizeen tesa3dona bgd we 2bl kol dh elnas elle da5la de fe3lan 3aiza tet3'ayar we 3eeb awe lao goaya zarret le3b aw estehtar bilteam dh ..
etbasat mn dr.mohamed makroom fe bdayet elyoum.. eftakart tofolte wana 3 years old ..eftakart elbara2a wil3afawya .. thx dr. mohmaed eltayeb 3ala kalamo elmoshage3 wilmo7afez mn 5elal kera2to lilketab .. 7aseet n elsho3ob deh mesh a7san mnna fe ai 7aga ..lakn bil3aks e7na a7san mnhon be denna we 7adaretna..
great thx to mrs.rasha elshaheed .. hya kaman asaret fya awe mn 5lal 3ardaha le2ahamyet elwa2t .. we n fe3lan el3omr byegre we lazm nesta3'elo sa7 ..
thx again to all of you..MAYADA HAMADA (osret alesrar) .. Very Happy
مُساهمة السبت سبتمبر 05, 2009 7:09 pm من طرف محمد خالد
اليوم الأول كان جميل و بصراحة كان ممتع و فوق توقعاتى و دة شدنى للأستمرار مع الفريق بجد شكرا على تعبكم معنا
مُساهمة الأحد سبتمبر 06, 2009 8:09 am من طرف mostafa fikry
el sallamo 3alikom ....
ana mata5ayaltesh 2en el youm haykon bel gamal we el ro7 el gamela dee....
kont mota5ayeloo re5em besara7a we sa3b we mo3zam el wa2t hayeb2a ketaba we mesh hayeb2a fe 2ay wa2t lel de7k awo lel hezar .. ana begad 2etbasat awoy 3agabny mawodo3a dayret el fashal we dayret el naga7 gedan ... 7aset 2eny begad 3awez 2afo2 3awez 2atla3 men el dayra ely ana feha we 2abtedy 2ashof 7ayaty sa7 we tare2yy...
shokr 5as gedsan le kol el modareben begad ana ba7terem el nas de gedan gedan ... we thanx for all who try to helps ..
مُساهمة الأحد سبتمبر 06, 2009 8:15 am من طرف mostafa fikry
ya gama3a ana ba3tazer lekol fare2 bedayaa wallahi el 3azem 7asaly zorof begad makontesh 2atawak3aha.. we bala3`t 3abdala 3aloiha el sob7...

i am so so sorry for all the team of bedaya .. i didnt mean to be absent to day for all who expected my coming ! .. sorry

i wanna say sorry for mr. mohamed el l tayeeb... mr. mohamed akroum and at last mrs.rasha el shaheed !
مُساهمة الأحد سبتمبر 06, 2009 2:24 pm من طرف ahmed fatouh
in the name of <Allah> first i wanna thank every one who participated in that team (organisers,trainers&trainees) . in ma opinion i think it was wonderful day and interesting course it isn't an ordinary course but it differs in every thing i hadn't imagine any thing happened today realy i was surprised by every thing such as hypnosis and the games . finaly i wish all of us could get the most benfit and become completely different effective people

تعليقك على اليوم الأول السبت 5/9/2009

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» تعليقك على اليوم الحادى عشر 16/9/09
» تعليقك على اليوم الثانى عشر (اخر يوم فى اجمل ايام عشتها فى عمرى)
» السبت 3/10/2009
» السبت 10/10/2009
» يوم السبت - ثاني يوم بعد التدريب 19-9-2009