شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

الخميس 1/10/2009

كاتب الموضوعرسالة
Hadeer Hesham

الخميس 1/10/2009 Empty
30092009
مُساهمةالخميس 1/10/2009

esalamo 3aliko
ezayoko ya fari2 bedaia 3amline eh .walahy moftakedako awiiiiiiii
alf salama lmis rasha we rabena y2awemha besalama wetkon ma3a felmeeting ely gay
Daih awel mara ana elly a3mel el topic "barkoli ana mesh mesda2a الخميس 1/10/2009 Icon_biggrin "
ana bgd far7ana awii we 7asa eny gowaia taka kbeeeeera awii zay ma2olt awel youm feltadrib 7asa en ro7y ba2t a7la kteer we as7aby ebtado y7eso el ta3'yer men soty fel telephone we tol mana mashya mrakeza eny lazen a3mel egabiat kbera aw so3'aya we isa h7awel akon ma3ako akter felmontada we elfacebook. we bgd rabena yg3al el ta3'year dah fe mezan 7snat el modrebin kolohem

مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

الخميس 1/10/2009 :: تعاليق

رد: الخميس 1/10/2009
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 7:20 am من طرف RadwaAlShakankiry
السلام عليكم
الف سلامة لميس رشا و ربنا يتم شفاءها علي خير.عايزة اقولوكوا ان انا بكتشف كل يوم اكتر من اللي قبلوا احنا ازاى كلنا واحد و ان كلنا بنكمل بعض و انتوا احسن حاجة حصلتلي في حياتي بجد و كل يوم بتعلم منكوا حاجات جديدة و بشكركم اوى اوى اوى اوى اوى اوى............................................. عايزة لقول للناس اللي عندها دراسة السنة دى ربنا معانا و لازم نخلي السنة دى مميزة بجد لانها اول سنة بعد الفريق و كمان السنين الجاية.باي الخميس 1/10/2009 Herz
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 8:23 am من طرف Aya Fouad
hi all i missu all moot bgad bgad mosh 3afa leh ana m5no2a moot i dont kniw why bas ana 2olt 2d5ol 3ashan mz3lkomsh ya bye
[justify]
مونى82
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 8:36 am من طرف مونى82
السلام عليكم ياجماعه
مبروك ياهدير انك ابتدتى الجروب بس انا مش عارفة اقول حاجة انا مضايقة قوى هتلاقونى بعتلكوا ايميل ع الفيس على جروب اتبعتلى علشان اساعد فى قفلوا الجروب ده عملاه واحده جاهلة بدينا ومتأثرة بغضب من فتوى سعوديه بتقول اننا ممكن نستخدم الانجيل كورق تواليت وهى بالجروب ده بترد على الفتوى وان استغفر الله مش عايزة اردد كلامها لانوا بجد ضايقنى جدا وحطنى ف مود رخك قوى يجماعة انا لغتى الانجليزية مش بالاجاده التامة علشان اناقشها من فضلكم اي حد عنده امكانية الحوار ارجوا منك مراسلتها واقناعها بالمنطق ان ده مش دينا مش يروح يشتم فيها ويأكد لها مفهومها وكل واحد يرسل ويكتب اللينك بتاع الجروب ف كل الجروبات اللى مشترك فيها مع رسالة لمخاطبة صاحبة الجروب ومحاولة افهامها خطأها الفادح واذا كان واحد وصلها فكرة ع ن الاسلام غلط احنا نوصلها الفكرة الصح ارجوكم تمالكوا اعصابكم وورها احنا نبقى مين
https://www.facebook.com/group.php?gid=141450294917
ده لينك الجروب بتاعها راسلوها
بحب الدين بتاعنا رغم اهانتها ليه علشان تخدوا رسول الله قدوة ليكم كان الكافرين يحطولوا الزبالة ع باب بيته ولما مجوش يوم راح هو اطمن عليهم فاقتدوا برسول الله صلى الله عليه وسلم
ارجوا المشاركة
اختكم ف الله ومحبة رسول الله
منال ابراهيم

[size=24]
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 9:01 am من طرف Aya Naguib
السلام عليكم.......................................عاملين ايه كلكو.
عايزة اقولك يا منال متزعليش نفسك و ياريت تقوليلنا احنا نقدر نعمل ايه واحنا معاكى لانى مش عارفة ايه الموضوع بالظبت بس هشوف عالفيس بوك.
الف مبروك يا آية على شغلك الجديد و ربنا يوفقك......................وبجد وحشتينى جدا. الخميس 1/10/2009 Herz
حاجة اخيرة عايزة اقول لميس رشا الف سلامة و ربنا يتم شفاكى على خير كلنا بندعيلك.
مونى82
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 10:59 am من طرف مونى82
سورى يجماعه خلاص متعملوش حاجة انا فهمت من مستر مكروم وقالى انا كده بنشر الجروب بدال م اخليه يختفى تجهله الجروب خلاص
كرا يايه
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 12:46 pm من طرف FatmaAlZahraaAlShakankiry
السلام عليكم
وحشتونى وحشتونى وحشتونى أخباركو ايه معلشو أنا مش بعرف أدخل على النت غير فى الوقت دة غصب عنى و الله
المهم مبروك يا هدير و عقبال المرة الجاية
شكرا ليكى يا منال انك بلغتينا
ألف سلامة على ميس رشا و يا رب تقوم بالسلامة و بجد وحشتينا أوى
و يا أية ليه مخنوقة لو نقدر نساعدك يا ريت تقوللنا و احنا أكيد هنسمعك و مش هنتأخر
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 12:49 pm من طرف nouran
ba sana shayfa 2en 2e7na keda benwaslahom el fekra el sa7 la2enohom fahmena 3'lat 5ales fa kolma nenshoro 2kter benfahemhom el 2eslam sa7
Aliaa Amr
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 2:17 pm من طرف Aliaa Amr
السلام عليكم

شباب بداية احسن شباب في الدنيا عاملين ايه؟
بجد وحشتوني اوييييييييييييييييييييي

مبروك يا هدير انك عملتي التوبك النهاردة
والف سلامة لـ ميس رشا ويا رب تقوم بالسلامة

فينك يا عبدالله مش متعودين منك على كده؟!
ربنا معاك ويوفقك

كمان يا جماعة مننساش نكلم احمد عفيفي لان والده
تعبان وفي العناية المركزة ربنا يقومه بالسلامة يا رب

اشوفكم على خير

لو لم تزد في الحياة فأنت زائد عليها
مونى82
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 2:37 pm من طرف مونى82
عندك حث يانوران انا قدرت استوعب راي مستر مكروم احنا لما بتعبت الرسالة لبعض علشان نحذر صحابنا بننشر الجروب ده اكتر يبقى الحل ايه اننا نتجاهله وحاولى تفهميهم انتى مين لما توصلى للى انتى عايزها بدون الدخول ف مناقشات طويلة احنا مش قدها دلوقتى على راي رضوى احمد قالت اننا هنرد عليهم لما نبقى اقوى
الف سلامه على بابا احمد ان شاء الله بكرة نطمن عليه هو وميس رشا
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 6:02 pm من طرف Dina safaa
السلام عليكم
مبروك يا هدير ان انتى اللى بدأتى الموضوع النهارده وان شاء الله تكرريها تانى
ويارب يا أيه تكونى بقيتى كويسه دلوقتى ولو لسه مضايقه كلمى أى حد فينا واحكيلوا
يمكن ترتاحى وألف سلامه عليكى يا ميس رشا وان شاء الله تقومى بالسلامه ويا رب
يشفى بابا أحمد عفيفى ويقوم بالسلامه ويبقى بخير ويطمنوا عليه ويا جماعه اللى يعرف
نمرة موبايله ياريت يكتبها علشان فى ناس ميعرفوهاش وعايزين يكلموه ويارب أشوفكم
على خير وتكونوا كلكم كويسين وبخير دايما .
عبدالله العسيري
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 6:29 pm من طرف عبدالله العسيري
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

كيفكم يا أحلى و أجمل و أنقى شباب في حياتي - فريق بداية
كل يوم بتوحشوني أكتر من اليوم اللي قبله و أنا مش قادر على إني أوفق مواعيدي مع مواعيدكم
بس انا هاوفقها علشان مش قادر استغنى عن الناس الجميلة دي ... آسف بجد لكل واحد في الفريق
ألف سلامة للأستاذة رشا الشهيد و يارب نشوفها معانا على طول في أحسن حال
مبروك يا هدير أنك بدأت الموضوع دا و يارب نلاقي منافسة على طول على الخير و الإيجابيات

الدكتورة علياء أشكرك جدا على سؤالك عليا .. و الله أنا مشغول جدا بالخطة اللي أنا كتبتها بس لازم أتواصل معاكم بس عايزكم تسامحوني و أنا هرجع و هاكتب ليكم مواضيع جميلة و شيقة تستفيدوا منها

أحمد عفيفي ... أسأل الله العظيم رب العرش العظيم أن يشفي أباك ... و طهور له و لا بأس عليه إن شاء الله

تليفون أحمد عفيفي
0164408014

أخوكم الفقير إلى الله/ عبدالله العسيري
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 6:46 pm من طرف Esraa Ibrahim Elkomy
elsalam 3aleko
yarab tokono kowisin we yarab eshfi kol mared
elnaharda kan yom gamel
bas ana banam fakales we t3ebt awe
salam
shereen attia
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 7:49 pm من طرف shereen attia
حبايبى الحلوين
وانا بقول الناس مختفيه ليه اتارى كلكو هنا وانا اللى هناك
Smile
شطوره ياهدير وانشالله دايما تبتدى التوبيك  queen
ألف سلامه على ميس رشا ويارب تقوم بالسلامه بليز اى حد يكلمها يسلم عليها ويقولها انى مش معايا رصيد اول ما اشحن هكلمها اتفقنا
ويارب بابا عفيفى يقوم بالسلامه وفتره وتعدى على خير
مالك ياأيه مخنوقه ليه يارب تكونى بقيتى أحسن روقى ياجميل ومبروك على الشغل
رضوى وحشتينى اوووى وربنا معاكى ومعانا السنه دى وتبقا أحلى من اللى فاتت بكتيييييييير
عبدالله مختفى من على الفيس بس ربنا معاك ويوفقك واحنا مقدرين غيابك ومتأكدين أنك مشرفنا فى المكان اللى أنت فيه
ادعو لمامى كتير عشان عندها دور برد ربنا يستر
وادعولى عشان زهقانه وايامى تقريبا رجعت بقت شبه بعضها
أشوفكو على خير وخلى بال
كو من نفسكو
مُساهمة الخميس أكتوبر 01, 2009 7:54 pm من طرف Nada Saleh
السلام عليكم

ازيكوا يافريق بداية احلي واجمل فريق في الدنيا عاملين ايه؟؟
انهارده كان يوم جميييييل اوي وكنت مبسوطة اني شفت كتير منكو وكان نفسي كلنا نبقي مع بعض
والف سلامة لبابا احمد عفيفي ربنا يقومه بالسلامة ويطمنا عليه ويبقي كويس, والف سلامة عليكي يا ميس رشا ان شاء الله تخفي وتبقي كويسة وحشتيني اووووي
ومبروك ياهدير انك عملتي التوبيك انهارده, وسلامتك يا اية من الخنقة يارب تكوني احسن دلوقتي واحنا كلنا جنبك لو احتاجتي اي حاجة
و الف سلامة علي طنط يا شيرين ان شاء الله تبقي كويسة ونطمن عليها, وانتي ليه زهقانة ماتستسلميش للحالة اللي انتي فيها دي احنا كلنا مع بعض وايامك مارجعتش شبه بعضها ولا حاجة بس انتي خرجي نفسك من الحالة دي وافتكري الايام الحلوة اللي قضيناها مع بعض صدقيني بعدها هتحسي احساس تاني خااااااالص ان شاء الله
اشوفكوا علي خير في الاجتماع اللي جاي ان شاء الله.. انا هقوم انا بقي عشان مش قادرة خلاص
تصبحوا علي خييير الخميس 1/10/2009 Icon_smile الخميس 1/10/2009 Icon_smile

الخميس 1/10/2009

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» السمينار يوم الخميس إن شاء الله
» يوم الثلاثاء 29/9/2009
» al yom al sadas 29-10-2009
» الاربعاء 30/9/2009
» يوم الجمعة 2/10/2009