شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

الاربعاء 30/9/2009

كاتب الموضوعرسالة
Aya Fouad

الاربعاء 30/9/2009 Empty
30092009
مُساهمةالاربعاء 30/9/2009

[justify]ازيكم يا جماعه عملين ايه انا بكتبلكم دلوقتي بعد ما رجعت من الشغل بجد انا عيزه اشكر كل الي سعدوني كاهم مش حقول اسماء عشان منساش حد مس عيزه اعرف الكلب ان الكل ساعدني لم مكنش بحاجه كتابيه علي الاقل ب تشجيعه ليا و ده كان حاجه كبيره قوي انا فعلا مبسوطه بيكو قوي ربنا يخليكو ليا و كمان عيزه اشكر ماميت ندي علي رسمها ليا انا كنت في السعاده و انا بعلقها مش عشان انا خلصت شغلي لا عشان طول ما انا في الفصل حيبقي الفريق قدام عنيا و لو ضعفت و تعبت حبص و افتكركم و احاول ارفع راسكم انا بجد مبسوطه انكم في حياتي

[center]thank u all

miss aya
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

الاربعاء 30/9/2009 :: تعاليق

رد: الاربعاء 30/9/2009
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 30, 2009 3:27 pm من طرف RadwaAlShakankiry
السلام عليكم ازيكم يا جماعة عاملين ايه يا رب تكونوا بخير.بدات استعد للمدرسة ادعولي لان السنة دى اول سنة بعد الفريق و لازم تكون مختلفة.ياريت كلنا نكتب علي طول علشان نتطمن علي بعض. I love you باي
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 30, 2009 3:36 pm من طرف Dina safaa
السلام عليكم
يا أيه ده واجب علينا ان احنا نكون جنب بعض ونشجع بعض باستمرار وربنا معاكى
وان شاء الله هتكونى أحسن مدرسه وأحب اقول لرضوى استعدى للمدرسه وان شاء الله تكون السنادى مختلفه واجمل من اى سنه فاتت وربنا يوفئك وشدى حيلك
Aliaa Amr
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 30, 2009 3:39 pm من طرف Aliaa Amr
السلام عليكم

ازيكم يا شباب بداية عاملين ايه؟

مبروك يا آية على اول يوم شغل
وعايزة اقولك انك مش محتاجة تشكري حد
لان زي ما قلت قبل كده لـ ندى احنا اخوات
وده واجبنا تجاه بعض

المهم ان تفضل الروح الجميلة اللي اتولد بيننا
من اول يوم زي ما هي واكتر واكتر يا رب

وانت يا رضوى ربنا يوفقك وانا واثقة جدا فيكي
وانك فعلا هتخلي السنة دي مختلفة

WE WILL DO IT

لو لم تزد في الحياة فأنت زائد عليها
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 30, 2009 3:49 pm من طرف Aya Naguib

Al salam 3laykom[size=16].

Ezayoko
ya gama3a 3amleen a………………wa7ashtony geddan………………….makatabtesh comment embare7 3shan makansh 3andy 7aga a2olha le2any ma3amaltesh 7agat kteer da 3‘er en el net kan lessa bayez bas a5eeran etsala7 enaharda. Etbasat 2wy embare7 fel egtema3 …begad a7la 7aga enna na7tafel ma3 ba3d dayman we nesharek ba3d far7etna.

Zay
ma 2al Mr.Makroum embare7 de bedayet mowaghetna ma3 el 7ahat ba3d el tadreeb . kona el awel ben2ool ‘’we can do it’’ we ba3d ma amena beha ba2ena ben2ool ‘we will do it’ we isa hanetla3 2daha we nesbet en faree2 bedaya 3amal m3ana 7aga. We lessa fe kteer ,ya3ny ana ma3rafsh a heya 5atwetna el gaya bas nefsy kolena ned5ol el faree2 we nekon dayman gahzeen.

Ana
sha5seyan 7adt el 5atwa el 2ola we bada2t asta3ed lel gam3a we rabena yostor da 2wel ta7adi begad bennesbali.

3andy
7agat kteer 3ayza a2olha bas mesh la2ya kalam delwa2ty we lessa Kaman 3ayza ad5ol 3al montada 3shan a3raf a5barko . bye
[/size]
مونى82
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 30, 2009 4:32 pm من طرف مونى82
ازيكم كلكم
مبروك يايه على اول يوم شغل ليكى ومبروك انك لتانى يوم ع التوالى تعملى التوبيك
وانا ايفة انا مكنتش عارفة انك بتعملى حاجة للشغل والا كنت ساعدتك انا لاقيت الكل مجتمع فوق اللوحة وكنت مشغولة مغع لجنة الشباب ف تحضير الحفلة للعيد ميلاد سورى
وان شاء الله يايه انتى ورضوة تحققوا نتائج هايلة ف الدراسة اللى جاية ان شاء الله
ونكون فخورين بيكوا انتوا وكل اعضاء الفريق اللى بيدرسوا ونعمل حفلة للمتفوقين
سلام
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:04 pm من طرف Esraa Ibrahim Elkomy
salam 3aleko
ezayeko koloko yarab tokono kowisain we mabrok ya aya 3al sho5l we yarab te3be motaresa shatra we dah aked we ana kaman ya radwa mosta3eda lelkolya gedan we 3ayza yom elsabt yegy bosor3a
3ayza akol lekol elnas en low y3raf 7ad keber felsen yebader belzeyara leh le2en dah rabena hy7asebna 3aleh
ana elnaharda ro7t ma3 mam le tante kebera fel sen we 3aysha lewa7daha we ya3eny mesh betesma3 bas se7etha kwisa el7lelah Smile we etbasatet we we makanetsh 3ayzana nemshy we a7san 7aga en eltarek ba5atsh wakt we e7na gag3en we mama kaletly dah 3ashan ben3emel 3amal 5er we de kanet egabeya ana fa5ora beha awe we yarab t3maelo egabya kowisa keda cheers
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:17 pm من طرف RadwaAlShakankiry
السلام عليكم
اولا انا مبسوطة جدا لانكوا بتشجعونى و متشكرة جدا ليكوا و عايزة اقول لاية مبروك و ربنا يوفقك و عايزة اقول لمحمود الف سلامة ليك
باى
عبدالله العسيري
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 30, 2009 5:55 pm من طرف عبدالله العسيري
ألف مبروك يا آيه على الشغل
و يارب تكوني في أحسن و إلى أحسن على طول

رضوى ربنا يوفقك و تكوني الأولى و متميزة في دراستك

محمود ألف سلامة عليك و يارب تقوم بالسلامة و تبقى أحسن على طول

أنا بأسف للتأخير في الرد علشان أنا مشغول جدا
أسألكم الدعاء لي و ياريت الاجتماعات تكون يوم سبت أو جمعة علشان أحضرها معكم

مقدرشي أبعد عنكم خالص أنتم كلكم بتدوني دفعة وقوة كبيرة لما بكون معاكم

أخوكم الفقير إلى الله/عبدالله العسيري
مونى82
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 30, 2009 6:06 pm من طرف مونى82
يجماعة انا جالى خبر وحش ميس رشا ف المستشفى وبتسألكم الدعاء لها وهى قافلة الموبايل وبعتتلى رسالة بس علشان تقولى انها ف المستشفى ادعو لها بالشفاء
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 30, 2009 7:12 pm من طرف mostafa fikry
el salamo 3aliko game3ann...
mabrook ya aya 3ala el sho3`l el geded we ya rab dayman fe gededd...
ya gama3a ana mabsoot awoyyy ... we 3amalt 2egabyat keterrrrrrr Today !... 3ashan keda mabsoot awoy ... isa dayman missed ya all...
come all 2omoro el 7afla fe el nady 3ala el sa3a 6 keda all come ... hateb2a gamd awoyy !
bye all..
together for ever

الاربعاء 30/9/2009

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» al yom al sadas 29-10-2009
» يوم الثلاثاء 29/9/2009
» الخميس 1/10/2009
» يوم الجمعة 2/10/2009
» السبت 3/10/2009