شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

we will do it isaaaa...

كاتب الموضوعرسالة
shady gamal

we will do it isaaaa... Empty
24102009
مُساهمةwe will do it isaaaa...

l salmo 3alikom ya gam3a 3mlen ehh..ana shady gamal my num. 38 mn 2osret l 3azima.... 7abeb 23rf mnkom eh r2ykom ka awl yom lena f l train 2oday w eh 27saskom beh ana 3n nafsy m happy 3shan bgd 3rft nas new w msh ay nas la2 nas f3lan 3yza tet3'yr w nafsha tet3'yr zay ma ana isa isa hat3'yr brdo bs bgd 3ayz menana maghod w lazm kolna no2f gamb b3dena w bgd 27na m3ana drs. gamden gedan w bay7bona f3lan w nafshom y3mlo m3ana 7aga zay ma 3mlo m3 ly 2blna w 2dro ya3'yrhom f3ln ...awl 7aga 3ayz 23rf mn kol w7ed eh ly 3gbo 2oday w eh ly msh 3gbo w eh ely 2stfdo mn l games ely 3mlnha 2oday ..ana 3n nafsy 2stfdt mn awl gamed dayret l naga7 w l fashl ezay 27ded l naga7 bet3y ezay 2bd2 ezay a2dr 25osh l dayra deh ely b3eda 3ny ezay be fakry w be maghody 2d5olha zay ma dr makorm 2lna 2oday lazm use el 2 l tafker w l maghod w 2stfdt kaman ezay l 2srar 3la l naga7 f3lan m happy w bgd 3ayz 23rf mn kol w7ed fekom eh r2yo w hwa 2stfd ehhhh ????? ok ya gam3a...thnxxxxxx bgddd 3shan 2reto kalamy.....byeeeee...w 25er kalamy ....WE WILL DO IT ISA....k
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

we will do it isaaaa... :: تعاليق

مونى82
رد: we will do it isaaaa...
مُساهمة السبت أكتوبر 24, 2009 5:36 pm من طرف مونى82
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اسمحولى اكتب معاكوا هنا مع انى مش معاكو ف الدفعة ديه انا منال ابراهيم رقم 30 من اسرة الاصرار وانا معاكوا من المنظمين انا عارفة ان التوبيك ده معمول علشانكوا بس مقدرتش امنع نفسي اشاركوا فرحتكوا وفرحتى بيكوا واعرفكوا قد ايه فيه ناس زيكوا سبقوكوا لكن لسه معاكوا كلكوا شباب تفرح بجد انا استفد معاكوا ورجعتونى لاول يوم تدريب وباعتذر لاى حد كلمته جامد ف الانترفيو او بعده او حتى النهارده مكنش قصدى بس دورىانى اساعدكوا واحافظ ع النظام فمحدش يزعل منى انا بتمنى ليكوا كل النجاح والتوفيق فى كل خطوة ف طريقكم ولو حد عايز حاجة منى انا اقدر اعملها اكيد مش هتاخر انا او زمايلى المساعدين وفرحانه جدا ان اللى عمل التوبيك هو فرد من افراد الاسرة اللى انا بساعدهم اسرة العزيمة شكرا شادى
واسفة دكتور لو كنت كتبت معاهم النهاردة سامحنى
منال ابراهيم
اسرة الاصرار
رقم 30 Very Happy
Admin
رد: we will do it isaaaa...
مُساهمة السبت أكتوبر 24, 2009 6:41 pm من طرف Admin
إسمحي لي يامنال أكتب أنا كمان

سلام عليكم شباب مبرووووووووووووووووووووك عليكم أول يوم في التدريب و أول فرحتكم و لازم تكتبوا و غنتمى عندكم 3 ثنين Razz Razz Razz Razz يا عيال يا مجانين و كل تدريب و إتنم طيبين

محمد عمرو
رقم 1
فريق بداية حياة

we will do it isaaaa...

صفحة 1 من اصل 1