شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

أخباركم أول يوم بعد أيام العيد

كاتب الموضوعرسالة
عبدالله العسيري

عبدالله العسيري

أخباركم أول يوم بعد أيام العيد Empty
22092009
مُساهمةأخباركم أول يوم بعد أيام العيد

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
صباح الفل يا شباب الفل و الورد و الياسمين (شباب بداية)
في هذا اليوم أكاد أطير من الفرحة و ذلك لأن هذا أول تجمع لنا بعد التدريب في الحقيقة إني لمشتاق أن أن أرى كل واحد في الفريق و خاصة المدربين الكبار الذين لهم فضل علينا كبير جدا
ربنا يحفظهم من كل سوء

- هانزل هاقضي شوية مشاوير على الصبح بدري في صباحية ربنا
- لا تنسوا تجمعنا النهاردة الساعة 4 (زي ما اتفقنا على كلام محمد عمرو)

أخوكم الفقير إلى الله/ عبدالله العسيري
رقم: 19

Write your hurts in the sand, and Grave your benefits in the Stone
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

أخباركم أول يوم بعد أيام العيد :: تعاليق

رد: أخباركم أول يوم بعد أيام العيد
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 23, 2009 4:10 pm من طرف Esraa Ibrahim Elkomy
elsalam 3alykom
ezayekom ya gama3a 3amlen eh begd elnaharda kont ta3bana awe we dah aked la7eztoh 2wel mashoftony bas ba3d showia b2et kowisa 7aset eny mesh 3ayana kales we zay maykon 5afet we dah l2eny shoftoko begd radeto fia elroh we nefsy ashofkom kol yom
we ba3ol lmr eltayeb eny kayfa awe men elone to one bas rabena yosto Laughing Laughing Exclamation Exclamation Question
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 23, 2009 4:12 pm من طرف Esraa Ibrahim Elkomy
ya gama3a howa leh mafesh ger abdallah bas elykateb
yarab tekono kowisine cheers cheers
مونى82
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 23, 2009 5:49 pm من طرف مونى82
السلام عليكم
احنا مروحين متأخر ياسراء علشان كده مكتبناش الا متأخر وانا مش قاددرة اتكلم دلوقتى وربنا يعلم انى داخلة غصب عنى علشان بس وعدت مستر الطيب ان هشارك حبيتكوا قوى النهاردة بسلامكوا على بعض كان بجد فيه اشتياق انا نفسي الحفلة تكون كويسة ويارب اكون قادرة نفسيا اعمل فيها حاجة كويسة تشرف الفريق لكن متأكده انكوا كلكوا قد المسؤلية بس ياريت ننظم نفسينا مستر محمد بليز بكرة حدد الادوار علشان فيه ناس ماشية ومش عارفة هى دورها ايه بالظبط
سلام مؤقت باي
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 23, 2009 6:11 pm من طرف Nada Saleh
salamo 3alaikom :

ana far7ana awyyyyy n e7na etgama3na w shofna ba3d 2day, really konto wa7sheny awy w ma5no2a awy n el course 5eles w maba2enash nshof ba3d kol yom zay mat3awedna bs yemken elly mhawen 3laya shoia n e7na bnshof ba3d mn wa2t le el tany w 3arfen a5bar ba3d w kaman eny bashof nas menko f el nady lma baro7 bafra7 awy w bafteker el ayam el gamiela elly 2adenaha ma3 ba3d w elly nfsy terga3 tany, w 3ayza ashkor dr.mohammad el tayeb gednnnnn 3la wa2feto ganby lma kont ma5no2a embare7 bgd lma etkalem ma3aya erta7t w 5aragny mn el 7ala elly kont feha 5ales w ba2et koisa el7 w bardo 3ayza ashkor miss.rasha awy 3la wa2fetha ganby thnx leko bgd, w ana lma bakon ma5no2a n e7na msh m3 ba3d w meday2a eny rge3t tany le 7ayaty bafteker 3elty el gamiela agmad 3ela f el donia w bafteker lametna ma3 ba3d w kol 7aga 7elwa kanet bte7sal benna wa2taha fe3lan btgely taka egabya gamda gedn w bakon far7ana eny 3reft nas gamiela kda w isa ya gama3a nfdal ma3 b3d 3la tol w ntgama3 mn wa2t lel tany w ns2al 3la b3d dayman,,
w isa el 7afla hatkon gamdaaaa gedn w yeb2a yom 7elw isa w nefra7 feh kolena b2ezn allah, ashofko yom el gom3a b2a isa.. luv u all Smile
عبدالله العسيري
بعد تجمع الفريق
مُساهمة الأربعاء سبتمبر 23, 2009 6:40 pm من طرف عبدالله العسيري
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
يوم جميل جدا و رائع لا يوصف
بس يا منال أنت ليسا شيلا مني أوي
على العموم لو في حاجة عايز تقوليها عادي أنا بتقبل النقد الهادف و البناء بس بدون تشريد و لا تجريح
طيب أنا مش هقولك على الكلمة اللي مستر مكروم قالها ليا بعد لعبة "أنا إنسان ناجح أنا إنسان مسؤول"

بالنسبة للأصمعي إن شاء الله هحفظها و هاعمل عليها بروفة يوم الجمعة و ربنا المعين

و حشني أخويا / أحمد حسين،،،،،، ياريت نسأل عليه كلنا

محمد عمرو أنت قلت ليا على الرابط بتاع الجريدة الحمد لله النت كان جميل و عملت
upload
للملف على
4shared
و دا اللينك الجديد بتاع الملف
http://www.4shared.com/file/134946861/61f4f9df/Issue-132.html

أحبكم في الله جميعا يا أحلى فريق
---------------------------------------------------
أخوكم الفقير إلى الله/ عبدالله العسيري
رقم: 19
---------------------------------------------------
مُساهمة الخميس سبتمبر 24, 2009 3:27 am من طرف radwa_ahmed
وحشنونى وحشتونى و انا اسفة انى مكنتش با دخل اليوميتن اللى فاتو لانى كنت مسافرة بس ان شاء اللة حاكون منتظمة اوى وانا نفسى الحفلة تبقى ناجحة اوى ونفسى تكون مش مهم حلوة بس تكون راقية بمعنى الكامة مش زى اى حفلة بتتعمل والسلام وانا ليا اقتراح مش عارفة حتقبلوه ولا لا بالنسبة للاغنية بتاعة الفريق لو احنا غنناها كلنا مش حيبقى لبها نفس تاثير لو حد غناها لوحدة لعدة اسباب 1-الميكروفونات مش حتبقى متوفرة لعدد اكتر من اتنين مثلا 2-الناس حتبقى مركزة على شكل كل واحد مش مع الاغنية وباتالى الكلمات حتفقد تايرها 3-االفريق فيه بنات ولاد ففين الهارمونى اللى حيبقى بين الاصوات4-لو فيه ناس صوتها لا يصلح للغناء ودة مش عيب زى صوتى مثلاايه الفكرة ان يبقى قيه نشاز ولاسم اننا بنغنى كلنا دة وجهة نظرى يا جماعة و يا ريت تفكروا فيها كويس حتى اعملو عليها تجربة عندكم فى البيت او بين صحابكم اشوفكم على خير
مُساهمة الخميس سبتمبر 24, 2009 3:35 am من طرف sara mohammed
اانهارده كان يوم جميل بس كان نفسى كلنا نبقى موجودين علشان احنا اتعودنا نشوف بعض كاملين و خصوصا ميس / رشا وجدها بيفرق كتير بس الحمد لله ان احنا اطمنا عليها و ان شاء الله ترجع بالسلامه و تبقى معانا على طول
وحشتينا يا بسنت انتى و آن و فرح و محمد يا رب ترجعولنا بالسلامه cheers
مُساهمة الخميس سبتمبر 24, 2009 4:16 am من طرف elham ragab
والسلام عليكم .....كان يوم جميل جدا أخباركم أول يوم بعد أيام العيد Icon_biggrin وكان نفسى تكونى معانا يا د. رشا و ان شاء الله يوم السبت هيبقى يوم محصلش

أخباركم أول يوم بعد أيام العيد

صفحة 1 من اصل 1