شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8

كاتب الموضوعرسالة
karim ahmed

تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8 Empty
08092009
مُساهمةتعليقات اليوم الرابع 2009/9/8

2wel 7aga ana mabsoot en ana elly 3amlt el topic w 2wel wa7ed yekteb ta3leko Very Happy:D:D ,saneyan el yoom 2day kan agml mn embare7 wel zaher en koll yoom agml mn elly 2ableh,,, estafadna 7agat keteer w menha el ahdaf w kan dars gamil gdn w ahm 7aga et3alemtaha en el wa7ed yekoon fe dema3'o hadaf wa7ed ye7a2a2o afdl mn 90 hadf w may7a2a2sh menno wa7ed w estafad mn mafia fe el kodra 3ala el ekna3 w este3'lal el zeroof w el mawakef elly 7awalena ana montazer en ana et3'ayar aktar w ana mosta3ed le keda w sry ya mr. el tyb ana 3ayzak tetlop mn ann en heyah tesam3ana 7etta ya zalemni w heyah hateb2a fahma SmileSmileSmileSmile ,,, shokran
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8 :: تعاليق

Admin
رد: تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8
مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 12:16 pm من طرف Admin
[[size=18]color=darkblue]slamo 3likom ezayak ya kimoo w ezayak ya bedayah bos 3la fkra 2na kont 2blk fee el moutntdfa w kont bkteb el topic f3ln bs mardetsh 276o 3lshan 3lya2 2alet lya en 2ya fouad kant hya 3awza enha ha elly t3mloo f 2alet lya enha htm3loo kman shwya 2ma b2a ya sedey el no26a l tanya enhrda 27la 3shan e7na kona kolna mwgodeen lkn embar7 kan men 2swa2 el 2yam 3ndy l2an 2osrtee kolha mret b zroof w7sha Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad wdah kan e7sas s3b 25er 7aga lkn kman nrhda men 27la el 2yam 3shan el tdreebkan t2eel w kman sh3'lt el tkeef w el 2ham en osrtee kanet mwgooda kolha I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you 25er note nada sabry w bssant 2bos edkom b6loooooooooooooo klam b2aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2na m7desh 3mal fya kda 2bl kda lol! lol! lol! lol! geek geek geek geek geek geek geek geek bs 5leko kda sh3'lkom men nar shokrn lekom kolko Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz [/color[/size]]
مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:36 pm من طرف FatmaAlZahraaAlShakankiry
السلام عليكم
أول حاجة أحب أقولها انى متضايقة جدا جدا جدا انى سيبتكو و مشيت بدرى تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8 Icon_sad تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8 Icon_sad تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8 Icon_sad و أتمنى انه ما تكونش حاجة فاتتنى تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8 Icon_cry
اليوم طبعا كان تحفة كالعادة و انا فرحانة أوى انى فى درس الأهداف قدرت فعلا أحدد أهدافى بوضوح و اعرف انا عايزة ايه بالظبط
استمتعت بالجيمز جدا بس كان نفسي نركز اكترعلى نقطة ازاى أقنع اللى قدامى
نامو كويس و ما تنسوش تعملو حاجة ايجابية
اشوفكو بكرة و تصبحو على خير
تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8 Sleep تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8 Sleep تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8 Sleep
مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:44 pm من طرف radwa_ahmed
يا جماعه انا بس بسلم عليكم لانى مش قادرة اكتب حاجة لانى داخلة انام و احضر الشراب النضبف اللى M.r mohamed makroum قلينا عليه "lol"
مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 1:46 pm من طرف Esraa Ibrahim Elkomy
السلام عليكم ازيكم اخباركم ايه النهارده كان يوم رائع ودحكت كتيييييييييييييييييييييييييييييييير اوى والحمد لله واتبسط معاكم فى الألعاب والأستراتيجيات الأهداف كتيييييير ده مهم فى حياتى ونفسى بكره يجى بسرعه جدا
see u tomorrw Very Happy Very Happy Very Happy Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 2:03 pm من طرف sara mohammed
على السريع كده علشان الحق انام الحمد لله انهارده كان يوم جميل اوى رغم انى كنت مدشدشه بس ما فيش احلى من ان الواحد ينسى كل تعبوا لما يفكر انه نازل يقابل الناس اللى بيحبها تجمعنا و التزمنا بالانظباط الصبح ادانى super energy
thank you Mr/ makrom على الموضوع انهارده بتاع الاهداف كان تحفه و كان محتاج تركيز و تفكير جامد اوى فى كل خطوه اتعلمنا حاجات كتيره اوى سهلت و وضحت الطريق ااوى عغايزه كمان اتكلم على ال mafya gam
أنا فى الاول مكتش حباها و لا كنت عارفه افهمها اصلا بس لما لعبتها و اندمجت فيها حبتها اوى قربتنا من بعض اكتر و اكترthanks Bdaya team
كفايه كده علشان متقفش قبل ما تيجى الساعه 10 : Sleep see you tomorrow isA t
مونى82
مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 4:07 pm من طرف مونى82
السلام عليكم ورحمة الله
معلش ياميس رشا بس والله لسة راجعه من بره ان شاء الله هادخل انام بس كنت عايزة اشكر زمايلى على روحهم الجميلة وانا كنت مبسوطة قوى باية فؤاد ولما كرمناها كنت حاسة بجد اننا اخوات واننا فريق واحد ويد واحدة وبينا رروح واحدة وشكر خاص لميس رشا يجماعه لانها عملت معايا النهاردة حاجة حاسة منها بتعب شوية لكن كان لازم تتعمل علشان افوق ولكل ومستر الطيب ومستر مكروم شكر خاص على اليوم كله انا مش مركزة دلوقتى علشان جالى دور برد جامد شوية وادوية البرد مهيسانى فاميش هاعرف اوضح اللى حصل النهاردة بالظبط علشان محتاجة اناممممممممممم بحبكوا كتير وشكرا جدا على درس الاهداف كان صعب عليا اقطع اهدافى وده علشان اخر هدف رميته هو هدفى اللى بحلم بيه من صغري
وهو امتلاكى لشركة كمبيوتر انتوا عارفين الهدفين التانين ايه
ان اكون محاضر تنمية بشرية
2- اختار شريك حياتى صح واربى اولادى بنجاح واكون زوجة صالحةة
اول رمية رميت شريك الحياة لانه نصيب وربنا هيبعتهولى وساعتها هاعمل اللى عالية ولكن فضل اكبر هدفين هدف كان قدامى طول عمري وهدف لسة متعرفة عليه وكان لازم اختار وبعد تفكير ودموع اخترت التنمية البشرية والسبب انى لو كنت كويسة ف علاقتى اكيد هانجح ف الهدفين الاخريين وكمان انا بحب الناس ومؤمنة ان الانسان ممكن يتغير لو عنده ارادة فلو ده كان ربنا ياذن ويخلينى سبب فيه ولو بجزء صغير هبقى نلت رضى ربي وساعد غيرى وحسنت نفسي فاخترت التنمية البشرية ويارب اكون اخترت الصح ومكنش فرض نفسي على المجال اللممتع وبدال ما اشجعه اقرفهم
ربنا الموفق تصبحوا ع خير
مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 4:19 pm من طرف karim ahmed
boss ya mo7amed ya 3amr ana kont barra el deal w keda yeb2a 7o2o2 el tab3 mn 7a22y bass 3ashan 5ater ayah momken netwasal le deal 7elw Wink Very Happy Very Happy
عبدالله العسيري
اليوم الرابع
مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 4:44 pm من طرف عبدالله العسيري
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

معلشي أنا باعتزر لجميع المدربين لأني خالفت المطلوب النهاردة في إني أنام بدري بجد
"أنا آسف أنا غلظان"

لما فطرت نمت شويا و بعدين قمت زاكرت درس النهاردة و بعدين نزلت الشارع علشان أعمل مشاركة على المنتدى عديت محل عصير قمت ضربت كوبايت دوم بجد كانت دماغ كان إحساس جامد و بعدين رحت على النت كافيه و بعدين رحت أجيب السحور

بجد النهاردة كان يوم جميل من أوله الكل ملتزم و دا شيء جميل في الفريق و الأحلى أن المدربين لم يكونوا موجودين و كنا أكثر مسؤولية بنفسنا و إحنا فريق و دا إن دل يدل على أن فيه تغيير كامل في الناس كلها إلى الأحسن و طلوعنا و انتظارنا في للمدربين في القاعة.
بجد مع أ./ محمد مكروم (الفنان) بدأ اليوم بدرس الأهداف وكان شيق لأنه كان متخلص بشكل جميل و بالدعم الرائع بالألعاب الجامدة اللي كانت مع الدرس زي كتابة الأهداف و تقطيعها بس كانت صعبان علينا الموضوع دا في الأول قبل ما يعرفنا أحنا كنا بنفكر بأسلوب مش صح مع أهدافنا بس برده كانت صعبانه علينا لأن فيها اختيار شريك الحياة و بعد كده الأولاد بس برده كل حاجة في وقتها علشان تبقى صح ... بهني أختنا آيه على هدفها الكبير والعظيم و بجد انا فرحان ليها بأنها بقت أحسن و تغيير يوم عن يوم بجد كنت عاوز أنافس على أطول هدف بس نصيبنا بس كنا من الأهداف الطويلة برده ، و كانت الحركة اللي عملها المدربين في آية جميلة بالاتفاق مع الفريق أتمنى لها الثبات على الأحسن المتواصل
د. محمد الطيب قرأ لينا قصيدة الابنودي عن إخوانا في فلسطين، و بين لينا أد ايه إن احنا مسؤلين تجاه القضية دي و الناس إخواتنا دول و لازم نساعدهم بقدر ما نستطيع لأن دمنا واحد
و كنت نسيت اعلق على درس الشعرة البيضة اللي في راس عبدالتواب حيث وصلني إلى الإحساس بالزمن و كبرني لغاية ما حسيت بالشعرة البيضة و قتها حسيت بالمسؤلية تجاه نفسي

بشكر و بحي أ./ أسامة - الأب الروحي للعبة مافيا - بجد لعبة مافيا كانت جميلة و رائع ة لعبتها مع ناس كتير قبل كده بس كانت لزيزة مع الفريق لعبة تعتمد على القدرة على الإقناع و الإحساس باللي حواليك و قرآة الملامح في الوجة و حاجات كتير تانية اللعبة طولت و كانت جميلة جدا

طلب صغير من المدربين أن أعضاء الفريق نبقى نعلق على حديث الصباح و فوائده عن اليوم السابق من خلال الإيجابيات علشان نحقق أكبر استفادة من الكلام اللي بنسمعه

أخوكم الفقير إلى الله/ عبدالله العسيري (19)
أب أسرة الأمل

Write your hurts in the sand, and Grave your benefits in the stone
Aliaa Amr
مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 9:08 pm من طرف Aliaa Amr
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

النهاردة وزي ما اتعودنا كان جميل وممتع ومفيد
وبجد موضوع الاهداف كان رائع شكرا مستر مكروم

وفي الاخر احب ابعت سلامي لكل فرد في الاسرة بتاعتي اسرة الحياة

سلام

لو لم تزد في الحياة فأنت زائد عليها
mahmoud salah
مُساهمة الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 9:25 pm من طرف mahmoud salah
صباح الخير

اول حاجة احب اقول انا التزمت بأنى انا انام قبل الساعة 11 وفعلاً الساعة 11 بالظبط دخلت نمت وطبقت استراتجية الاسترخاء اللى قالت عليها مس رشا

اما بالنسبة لليوم امبارح كان يوم جميل جداً وممتع

اولاً بالتزامنا كلنا بالوقوف فى الطابور رغم ان ماكنش حد من المدربين موجود اثناء الطابور امبارح وده ان دل على شئ يدل على ان احنا بقينا مسئولين ومش محتاجين حد يقولنا اعملو علاشان نعمل ... بس كان فى بعض المتدربين اثناء الطابور مش ملتزم وهما عارفين نفسيهم ههههههه بس بنسبة كبيرة كان الملتزمين اكتر

تانى حاجة استمتعت انهاردة بموضوع الاهداف ودى من المواضيع اللى بستمتع بيها جداً وتمارين التركيزولعبة مافيا

واسمتعت واحنا فى البريك بلعب الكورة مع عبد الله وفتوح وعفيفى ومحمد حسام ومحمد خالد ومصطفى الحقيقة لأن بقالى سنين كتير جداً مالعبتش كورة

كان يوم جميل الحقيقة وممكن كمان يبقى اهم يوم فى التدريب لأن ده اليوم اللى كتبنا فى هدفنا واخترناه مخصوص من بين اهداف بنحبها لكن ضحينا بيهم علاشانه ...... مش ناقص بس غير ان احنا نحقق هدفنا اللى بنحلم بيه

تعليقات اليوم الرابع 2009/9/8

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» تعليقات اليوم الخامس 2009/9/9
» تعليقات اليوم السادس 10/9/2009
» تعليقات اليوم العاشر 2009/9/15
» اليوم الرابع عشر وقبل الاخير من ايام تدريب بدايه(2)6/11/2009
» اليوم السابع 12-9-2009