شباب نادي القاهرة الرياضي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المنتدى ده لأعضاء نادي القاهرة الرياضي من الشباب و أصدقائهم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إجمد ما تكسرش جناحك عافر مع يأسك و جراحك لازم تفضل حر و طاير تضرب في الأيام بجناحك تخسر لو تهرب و هترجع يوما هيرفض حلمك يركع. مهما هيوجع طول طيرانك. جرح المهزوم بيكون أوجع.

تاسع يوم من ايام تدريب بدايه(2)1/11/2009

كاتب الموضوعرسالة
israa ahmed

israa ahmed

تاسع يوم من ايام تدريب بدايه(2)1/11/2009 Empty
01112009
مُساهمةتاسع يوم من ايام تدريب بدايه(2)1/11/2009

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ازيكوا ياجماعه
اولا عايزة اقول حاجه كل سنه وحضرتك طيب يادكتور محمد الطيب وعقبال مليون سنه
والنهارده كان يوم بجد جامد مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت وكنا فرحانين اوى
اننا احتفلنا بعيد ميلاد دكتور محمد وكمان المناقشه اللى كانت موجودة كانت مفيده جداااااااااااااا
وكمان موضوع التحفيز الذاتى كان حلو اوى وبنشكر عليه حسام وبجد انا كل يوم بزعل اوى لما بلاقى ان
اليوم خلص واننا بقينا فى العد التنازلى للكورس وبخاف لانى اتعودت خلاص عليه وحبيت كل الناس اللى فيه
وبجد كلهم اخواتى وربنا يوفقهم فى حياتهم ويحققوا كل اهدافهم وامانيهم يارب...........ز cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers Crying or Very sad pale pale pale Crying or Very sad Crying or Very sad
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

تاسع يوم من ايام تدريب بدايه(2)1/11/2009 :: تعاليق

رد: تاسع يوم من ايام تدريب بدايه(2)1/11/2009
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 3:14 pm من طرف eman gamal younis
السلام عليكم و رحمة اللة وبركاتة
Omnia 64 power family

in the begining i want to say to DR:MAHAMMAD TAYEB happy birth day and i hope to you to acheive all your wishes , we speak today about the occupied lands(palestine) that we did for it did we help them or stop silent in front of what they faced from israel forces we also listen to success story of (NOURHAN FATHER&HOSSAM FATHER)and how they insist to success although they faced a lot of obstacles in their life&they also said that success taste doesn`t come easily ,the most important that you have to be motivated person like MR:HOSSAM say about self motivated we enjoy the lesson and learned from it i enjoy with lecture&the discussion today
i hope for all my brothers&sister in course to success in their life and acheive what they wish
GOOD NIGHT EVERY ONE
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 3:37 pm من طرف Mohamed Tawfiek
السلام عليكم

محمد توفيق اسره التحدي رقم 55

اولا ...دكتور محمد الطيب ... كل سنه وانت طيب و يا رب تحقق كل اللي ببالك ...

ثانيا ... انا كنت فاكر اليوم تقيل ...بس واضح ان في حاجه خدت كل وقتنا

بس اليوم كان جميل اوي ....

و اتكلمنا عن القضيه الفلسطينيه ... انا اسف انا غلطان يا جماعه ... بعترف اني كنت ناسي الموضوع تماما .... و بعترف اني مقدمتش حاجات كتير ... ممكن اكون قدمت في لحظه حماس مؤقت ...

بس ان شاء الله ... حقدم علطول ....

و ان شاء الله كلنا ندعيلهم في كل صلاه .... و ان شاء الله ... نحاول نقدملهم الاعانات قدر المستطاع و نتكلم مع اي حد يقف قدامي و يستجرا يتكلم و يقول هما باعوا ارضهم ....

و بشكر جدا الضيوف و الناس الموجوده....اتعلمت منهم ...

و جزاكم الله خيرا
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 3:40 pm من طرف Dalia mohamed
el day el nhrda kan gamed gedannnnnn mush adra 2a2oloko bgd el team b2a gamed awe
el nas el etklmo el nhrda dool nas gmda a5t mnhom shoit 7gat 3gbtny we 73ml beha we 7mshy 3liha , dr mohamed bgd kol sana we enta tyb we 3o2bal 100 sana , ana bgd mush 3rfa 2a2ol 7aga 3la le day da its best day till now for me Very Happy
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 3:44 pm من طرف Dalia mohamed
ana begad kol youm bakon mabsota aktar men ele 2ablo we kaman bakon za3lana aktar 3ashan ana begad mesh mesada2a en el course 2arab ye5las we ene mesh hashofko kol youm zai mat3awedna begad hatwe7ashone awy we happy birth day to u d. mohamed we 3o2bal 1000000000000 sana we yarab te7a2a2 el sanade kol ele 7adretak nefsak feeh
koloud
2osret el t7dy
56
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 3:51 pm من طرف ahmed eliraky
sure 2day mknsh zy 2y day w kan el discussion bgd gamed 2we wana sha5syan 2stafdt gameed 2weee w a7eb a22ol kol sana w dr mo7amed eltaybbb ELKING bta3naa el mesytaaaar w atbsat aktr w aktr lma t3dt atklm m3a mr makroum bgd f a5er eldayyyyy bgd knt mabsouttt 2weeeeee l2en rbna wa7do eli 3aref ana ba7eboo howa w dr.eltayb 2d 2eeeeh bgd iam glade 2ne 3erefthoum w i wish 2n a7nna nfdal frindz 4everrrr:lol:
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 4:18 pm من طرف eman.nasr
HELLO EVERYONE how r u all HAPPY BIRTHDAY YA DR W SRYYYY 4 NT COMING bs ana walahy 3ayana awyyy anyway um really sad coz sure 2day was agood one like everyday i missed u all MR MAKROUM SRY 4 nt coming 2 & thanx guys alll 4 nt asking cu 2morrow isa bye
Admin
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 4:19 pm من طرف Admin
shbab slamo 3likom gmy3n

bgd 2na mbsoot bekom 2wy w 2tmna enkom tfdlo kda 3la 6oool dr.eltyeb kol sana w enta 6yb w bgd htw7shna re7ab 2lf slama 3lekey w el mohm enk b 5eeer now el mohm kolo yshed 7elo w ystry7 3shan el l3ba bgd ht263ooooooooooooooo kol mashaklko feha afro :afro :afro :afro :afro :afro :afro :afro :afro :afro :afro
Admin
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 4:20 pm من طرف Admin
2lf slama ya eman ya nasr
israa ahmed
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 4:22 pm من طرف israa ahmed
الف سلامه عليكى يا ايمو وتيجى بالسلامه ياقمر وبجد اليوم كان نقصك ووحش من غيرك بس تتعوض ان شاء الله
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 4:37 pm من طرف eman gamal younis
hiiiiiiiiii,,,toay was FANTABULOUS,,,,,really love yall in Allah:D
wa5tamoha kan mesk m3 Dr. tayeb's b.day
hope all da best for u Dr.
l discutionzzz kant fo2 l to7fa bdayytan b mawdoo3 flsteen tell uncle ra2fat
ad eh baba nour ensan yo7taza beh f3lan ana mabsota mno awiii w astfdt mno kteeeeeeer,,,,garabo tamsho wara nase7t ahloko w mat7sosh enohm byt7akmo feko,,ana garbt l wasfa de kteeerrrrrr:D
ama ba2a uncle ra2fat fa da 7abebiiiii,,,3agabny awiii w howa bynaksh ma3ana mawdoo3 en masr ra3`m l azma l ektsadya fdlt strong awiiii( wento 3arfeen MASR ya3ny l 7ob kolo)
Mr. makroum shokran awiiiii 3ala taree2t azay nt5als mn 3ada say2a aw naktsb 3ada 7asana,,and i guess 21 dayzz ain't to long for those who don't have patience
bark Allah fekom
good night every oneeeee:D:D
p.s( matnsosh t7lamo bya:P)
eman gamal
no.59
challenge family
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 4:46 pm من طرف yosra sameh
ezaykooooooo 3amlen eh ????awlan happy birthday y dr el6ayb w 3o2bal 100 sana w enta 6ayb w b5er w belse7a w el sa3ada enta a7la dr f el donia w 7lw awe mawdo3 kasr el 3ada da y dr makroum w mawdo3 el qadya el flstenya da 3'ayrle 7agat kteeeeeeer kanet f afkare w ethay2le en el kol el ma3lomat etsala7et 3ando w shokrana we l uncel khaled papa norhan ta3b nafso m3ana w qeset kfa7o gamila gdn rabena yg3laha f mezan 7sanato w thnxxxxxx
3MR ELERAKY
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 5:10 pm من طرف 3MR ELERAKY
hi alllll 2nhrda ya gma3a kan youm gamed wana 3gebneee w 7abet 3ed melad dr mohamed 2we w klam 3mo rafaat w mohands 5aled el bashaaa ... thxx
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 5:29 pm من طرف fatma abdelstar
السلام عليكم الحقيقه اليوم النهرده كان جميل جدا جدا كل سنه وحضرتك طيب دكتور محمد .... يارب كل سنه نحتفل بعيد ميلاد حضرتك مع بعض.لانه كان يوم بجد جميل جدا..وبجد درس التحفيز ده كان فى وقته لانى سالت نفسى فعلا بعد courseهنعمل ايه وكنت خايفه جدا انى ارجع تانى اتشتت بس فكرت فى فكره التحفيز بنفسى وافضل اشجع نفسى واضع هدفى قدامى والنهرده لاقيت والله اللى فكرت فيه اتحقق وان جزاه الله خير زميلنا اسلام وقال اللى فكرت فيه وناويت اعمله بجد وعجبتنى اوى عبارة ليست هناك حقا اخطاء فى الحياه فقط هناك دروس... ودكتور محمد مكروم علمنا درس مهم وهوازاى لو جوانا حاجه سلبيه نغيرها ونعمل عكسها..زى كده انى كنت قليل لما ببحث عن شخصيات مهمه واقراها وهحاول اعمل كده فعلا كل يوم باستمرار علشان اعود نفسى علي ذلك وازاى نعرف نمط المتحدث معانا سواء كان تفصيلى ولا اجمالى علشان نقدر نتواصل معاهم ومش نشعر بملل او استغراب وحيرة للى بنكلمه وفى الجزء المناقشه انا كنت مبسوطه جدا بالنسبه للحوار وقدرت اعرف انى علشان انجح واوصل للى عوزاه لازم له خطوات وصبر وكفاح ومصابره ونعيد حسابتنا تانى من جوانا ويكون لنا بصمه وهدف وشان بالنسبه لقضيه فلسطين وربنا يوفقنا جميعا ونقدر نحقق اهدافنا
مُساهمة الأحد نوفمبر 01, 2009 11:42 pm من طرف mohamed hassan
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة

اخوكم محمد حسن رقم 48 اسرة الحلم

كل سنه وانت طيب يا دكتورنا الجميل وعقبال مليون سنه وتوصل لكل احلامك

اليوم كان بجد رهيب انا كنت متوقع يكون تقيل بس كان بجد خفيف بس مفيد جدا جدا موضوع وعجبنى اقوى موضوع المناقشة الى دارت دى وانا بحيى المهندس خالد النجاح الى وصلة وفى فتره قليلة جدا وكمان الاستاذ رافت تحس ان فعلا النجاح قريب مش بعيد هما ابتدو صغيرين وكبروا وكان ليهم هدف انهم لازم ينجحوا وبجد كده انه نستفيد انه مفيش حد بداء كبير وبس هما نجحوا عشان بيحبوا شغلهم جدا فعلا الحب يصنع المعجزات
انا استفدت كده انى اكبر الحلم بتاعى وانى احلم انى اكون رئيس مجلس الادارة مش حلم مدير ادارة

انا بدات احس بيه وحاسس هيجى اليوم الى هيتحقق انشاء الله
ويارب اشوف كل فريق بدايه من اصحابى واخواتى انهم ينجحوا ويكونوا فى اعلى المناصب
مُساهمة الإثنين نوفمبر 02, 2009 4:27 am من طرف Mona Mohamad Salama
منى محمد سلامه اسرة العزيمه رقم 40

الف سلامه عليكى يا ايمان بس محدش قال انك تعبانه بالله عليك متزعليش مننا وترجعلينا بالف سلامه....................
سلامى وتحياتى وحبى لكل فريق بدايه وكل سنه وحضرتك طيب يا د/ الطيب ونحتفل بيه ممعاك ان شاء الله.............. زى كل يوم من ايام فريق بدايه كان مختلف و قوى ......................... عرفت ازاى احفز نفسى للوصول لهدفى ................ ازاى لو عندى عادة عايزه ابطلها او عادة مفيده اعملها فى 21 فقط ..................... عرفت ازاى اعرف طبيعه اللى باتكلم معاه واقدر اكلمه باسلوبه علشان اوصله كلامى صح ويبقى فيه تحاور بيننا .......................
اوجه شكر جامد جدا الى م/ خالد والد نورهان كنت مستمتعه جدا بحواره حسيت انه فعلا اب لينا خايف علينا وبيتكلم من قلبه بجد اكييييييييييد استفدت من كلامه من تجربته باحييييييييييييه تحيه قويه جدااااااااااااااااااااااااا
........................ تحياتى ايضا الى أ/ رافت العراقى كان بيتكلم معانا من قلبه عيز يدينا تجربته ويعرفنا ان النجاح سهل بس محتاج اصرار و عزيمه استفدت من كلامه جدا ونفسى فعلا انى اشتغل معاة واتعلم منه بس خلود قالت اللى كنت عايزاه ................. الف شكر ليكم وربنا يجازيكم خيرعنا
سلاميييييييييييييييييي للجميع
مُساهمة الإثنين نوفمبر 02, 2009 4:47 am من طرف m.eleraky
awalan happy birthday le dr. El tayeb .kan youm gamel zay kol yom..
Dars mr. Makroum enena nebatal ay 3ada mn 5elal el 21 days.
W tab3an ana w mr. Makroum e5tafena w ro7na negeb el tart w el gift. Thanks to all.
Mohamed el eraki.osret el 7elm
مُساهمة الإثنين نوفمبر 02, 2009 5:05 am من طرف h.eleraky
hi all my friend ezayko a5barko eh ana begad kol yom bahes bet3'yer ana et3lmet ezay a2dar a3'yar 3adaty

تاسع يوم من ايام تدريب بدايه(2)1/11/2009

صفحة 1 من اصل 1